استانی 14:15 - 04 بهمن 1398

ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) برای مردم تشریح شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمد محمدی قائنی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ مردم را به دوری از هوای نفس نیز دعوت کرد و گفت: توجه به هوای نفس انسان را از انسانیت دور می‌کند.

وی تقوا را بهترین توشه برای آخرت برشمرد و با تاکید بر اینکه باید برای مسافرتی ابدی که پیش روی ماست تقوا ذخیره کرد توجه به امور دینی و خدمت خالصانه به خلق خدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: با دست خالی نمی‌توان به این سفر ابدی رفت و باید ذخیره آخرت را مورد توجه قرار داد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به اینکه منافقان به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند اما مردم ایران با صلابت تمام مقابل منافقان و معاندان ایستادند، گفت: ملت ایران هرگز مقابل دشمنان قد خم نخواهد کرد.

وی به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نیز اشاره کرد و با بیان اینکه سخنرانان باید بیشتر به بیان مباحث معرفتی و شناختی در این زمینه بپردازند، گفت: باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) برای مردم تشریح شود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته نیز اشاره و افزود: پایگاه نظامی عین‌الاسد یک پایگاه آمریکایی تمام‌عیار است که با ۴ تا ۵ هزار سرباز، تجهیزات بسیاری دارد اما با سیلی دست خدا فروپاشید.

آیت الله محمدی‌قائنی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا حتی فکر ضربه زدن به آمریکا را هم از سر نمی‌گذراند اما ایران در عمل این کار را انجام داد، گفت: فرزندان این مرز و بوم در سپاه پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادند و این کشور نیز نتوانست هیچ غلطی بکند در حالی که آمریکا تهدید کرده بود ۵۲ نقطه ایران را خواهد زد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال این قدرت را به ملت ایران ارزانی داشته و باید قدر آن را دانست، عنوان کرد: اهمیت دادن به آمریکا هیچ منفعتی برای ایران ندارد و مسئولان باید بدانند که به دنبال آمریکا و اروپا رفتن هیچ امتیازی نصیب ایران نمی‌کند زیرا ۶ سال در این مسیر رفتیم و هیچ چیز نصیب این کشور نشد.

امام جمعه موقت همدان همچنین گریزی به تحولات منطقه زد و با بیان اینکه این روزها در عراق یوم‌الله است چراکه دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم آمریکا باشند، گفت: مردم عراق دریافته‌اند که راه پیشرفت و تعالی در خدامحوری و بیرون راندن دشمن از خاک کشورشان است.

آیت الله محمدی‌قائنی همچنین به روز گمرک اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان گمرک باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند، گفت: باید کالاهایی که انبارهای گمرک مانده و مورد نیاز مردم است هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.


10359765
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است