استانی 08:21 - 09 اسفند 1393
رئیس بنیاد مسکن زیرکوه:
رئیس بنیاد مسکن زیرکوه گفت: احداث بلوار بین 2 شهرک آبیز جدید و قدیم به 22 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

احداث بلوار آبیز نیازمند 22 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، صبح امروز معاون فرماندار زیرکوه به همراه بخشدار شاسکوه و تعدادی از مسئولان از پروژه‌های عمرانی بخش شاسکوه بازدید کردند که رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیرکوه در ارتباط با بلوار آبیز گفت: طول این بلوار از شهرک قدیم تا شهرک جدید 2 هزار و 200 متر است و بسته به اعتبار اختصاصی، اجرای بخشی از این پروژه را در دستور کار داریم.

علی فرخی ادامه داد: برای تکمیل مجموع پروژه 22 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با مساعدت فرماندار اعتبار لازم تامین خواهد شد تا این بلوار احداث شود.

وی تصریح کرد: با توافق و اجماع‌نظری که اتفاق افتاده از طرف آبیز تمامی مراحل تعریض بلوار انجام خواهد شد و عملیات ابنیه فنی، خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و اجرای جداول انجام خواهد شد.

معاون فرماندار زیرکوه نیز در این بازدید اظهار کرد: بعد از زلزله سال 1376 و احداث شهرک جدید در آبیز این روستا به 2 محله تبدیل شده و از طرفی تعریض مسیر و اتصال 2 روستا از خواسته‌های به حق مردم آبیز است.

امین مصطفوی‌نیا با بیان اینکه این مسیر حادثه‌خیز است و باید تعریض شود، افزود: در سال 1390 با کمک مردم و مسئولان اراضی 2 طرف جاده آزاد شد و با همکاری فرمانداری و بنیاد مسکن از اعتبارات 93 ماده 180 اعتبار اولیه به مبلغ 180 میلیون تومان برای انجام این پروژه مشخص شده است که مقداری از این اعتبار محقق شده است و تا قبل از پایان سال عملیات ابنیه و خاکبرداری آن آغاز و امید است توقع به حق مردم به واقعیت بپیوندد.

گفتنی است در این بازدید اعلام شد پروژه‌های سالن ورزشی و حوزه مقاومت بسیج تا اردیبهشت‌ ماه سال 94 افتتاح می‌شود.


5937869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است