بین‌الملل 02:21 - 24 مرداد 1399

عمان و بحرین هم روابط خود با اسرائیل را عادی سازی می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری القدس در گزارشی مدعی شد که دو کشور عمان و بحرین به پیروی از اقدام امارات متحده در انعقاد توافق صلح با رژیم صهیونیستی، روابط خود با این رژیم را عادی سازی می‌کنند.

القدس این خبر را به نقل از منابع آگاه در واشنگتن که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد.

گفتنی است که روز پنج شنبه روزنامه جروزالیم پست گزارش داد که مقامات تل آویو و ابوظبی به توافقی تاریخی دست یافتند که براساس آن روابط دو طرف به سمت عادی سازی کامل مناسبات دیپلماتیک حرکت خواهد کرد.

در این گزارش گفته شد که توافق مزبور با وساطت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا حاصل شده است.

همچنین براساس آنچه که اعلام شده، در پی این توافق و بنا به درخواست رئیس‌جمهور آمریکا و با حمایت امارات، اعلام حاکمیت تل آویو بر مناطق اعلام‌شده در «طرح صلح» ترامپ معلق خواهد شد و صهیونیست‌ها در عوض بر تلاش‌های خود در راستای توسعه روابط با سایر کشورهای عربی و اسلامی تمرکز خواهند کرد.


10666106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری آذربایجان با اشاره به درک مشترک باکو و ایروان درباره توافق، از نزدیک شدن دو طرف به توافق صلح خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پدافند هوایی روسیه از سرنگونی ۱۰۴ پهپاد اوکراینی تنها در یک روز خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع عبری از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ترکیه ضمن شبیه خواندن نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیتلر، تاکید کرد متحدان این رژیم باید مجازات شوند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در دویستمین روز شروع جنگ غزه، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی استعفای چند فرمانده ارشد در ارتش صهیونیستی، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دومینو وار بودن این اتفاقات نتانیاهو را گوشه رینگ می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه جدیدترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم اسرائل به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم ، مقاومت و حامیان آن دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سناتور روسی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به حملات اسرائیل گفت که اعتراضات به این رژیم در آمریکا به ابعاد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است