استانی 17:25 - 14 مهر 1394
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از بهره‌برداری 200 واحد مسکونی در استان همزمان با روز ملی روستا خبر داد.

200 واحد مسکن روستایی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسند

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: فردا 200 واحد مسکونی روستایی که از هفته دولت تاکنون پایان کار گرفته‌اند افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: برای بهره‌برداری از این تعداد واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان 24 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و 200 خانوار از مزایای آن بهرمند می‌شوند. از ابتدای سال جاری تاکنون برای 840 واحد مسکونی روستایی سند مالکیت صادر شده است.

محمدی با اشاره به افتتاح طرح هادی یکی از روستاهای شهرستان اسفراین، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح هادی این روستا چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی با اشاره به اینکه برای 614 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه شده است، بیان کرد: از مجموع 708 روستای استان هنوز برای 94 روستا طرح هادی تهیه نشده است که امیدواریم تا پایان سال جاری این مناطق نیز صاحب طرح هادی شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌شمالی گفت: برای 263 روستای استان طرح هادی، تهیه و درحال حاضر به صورت کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به عقد قرارداد به منظور ساخت 56 هزار و 330 واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه افزود: تاکنون برای 37 هزار و 273 واحد مسکونی در قالب این طرح در استان، پایان کار صادر شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تبلور اقتصاد مقاومتی با رشد تولید کشاورزی، دامی، صنایع دستی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، رسیدگی به عمران و آبادی روستاها و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام


7169628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است