استانی 14:29 - 30 مرداد 1393
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام و وزش مجدد عطر شهادت در کوچه پس کوچه‌های ابهر و ماهنشان روح معنوی خاصی در مردم ایجاد می‌کند.

عطر شهادت در کوچه پس کوچه‌های ماهنشان و ابهر طنین انداز می‌شود

علی مهدی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور استان زنجان تشییع می‌شود.

وی به برنامه تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام زنجان اشاره کرد و بیان داشت: این شهدا در شهرستان‌های ماهنشان و ابهر با حضور گسترده مردم تشییع می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه شهدای گمنام ساعت 18:30 امروز مورد استقبال مردم و مسئولان ابهر و ماهنشان قرار می‌گیرند، افزود: شهدای گمنام شهرستان ابهر 17، 19 و 25 ساله هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه این شهدا در منطقه عملیاتی جزیره مجنون توسط گروه‌های تفحص و جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است، یادآور شد: این شهدا در سال 62 در ادامه عملیات خیبر در جزیره مجنون و محور عملیاتی 31 عاشورا رزمندگان زنجانی افتخار حضور داشتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

مهدی‌خانی با اشاره به اینکه یکی از شهدای گمنام شهرستان ماهنشان 22 ساله است، تصریح کرد: این شهید گمنام در حمله عراق به جزیره مجنون در تیر ماه سال 67 به شهادت رسیده و پیکر پاک این شهید در آن محل باقی مانده و اخیرا توسط گروه تفحص کشف و به کشورمان بازگشته است.

وی خاطر نشان کرد: پیکر پاک شهدا در ساعت 9:30 فردا 31 مرداد ماه جاری در شهرستان ابهر و ساعت 11 در ماهنشان با حضور امت حزب الله و ولایت‌مدار این شهرستان‌ها تشییع و تدفین می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: این شهدا در محل پارک پردیس شهرستان ابهر و پارک ملت شهرستان ماهنشان آرام می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم شام غریبان شهدا در مصلی نماز جمعه ابهر و مسجد جامع ماهنشان برگزار می‌شود، افزود: حضور پیکرهای مطهر شهدا و وزش مجدد عطر شهادت در کوچه پس کوچه‌های استان زنجان در سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) روح معنوی خاصی در مردم پایتخت شور و شعور حسینی ایجاد می‌کند.


4529230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است