فرهنگی‌هنری 00:29 - 27 شهریور 1393
گالری‌های تهران در پایان این هفته نیز، برای هنردوستان برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند.

گالری‌های تهران در پایان تعطیلات تابستانی

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایسنا، یک هنرمند آثار نقاشی‌خط خود را که با سبک متفاوت و تازه‌ای خلق شده‌اند در گالری سیحون به نمایش می‌گذارد.

وحید عزت‌پناه درباره هشتمین نمایشگاه انفرادی خود اظهار کرد: این نمایشگاه آثاری از نقاشی‌خط به سبک جدید را به نمایش می‌گذارد. این سبک که تا به حال در ایران کار نشده و فضای نویی را از نقاشی‌خط به مخاطب ارائه می‌کند، «اگزوکالیگرافی» است که به معنای خارج از کادر و بیرون زده از چهارچوب است.

نمایشگاه آثار این هنرمند از 21 شهریور تا دوم مهر ماه در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، شماره 11 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی‌خط است.

گالری سیحون روزهای دوشنبه تعطیل است.

فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه «رهایی» با آثار 80 تن از هنرمندان هنرهای تجسمی و برای حمایت از مردم غزه روز گذشته، 21 شهریور ماه، با حضور علاقه‌مندان و مسئوولان هنری کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش یافت.

نمایشگاه «رهایی» با آثار 80 تن از هنرمندان هنرهای تجسمی و برای حمایت از مردم غزه روز گذشته، 21 شهریور ماه، با حضور علاقه‌مندان و مسئوولان هنری کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش یافت.

نمایشگاه «رهایی» از 21 شهریور تا 21 مهر در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزِه از ساعت 10 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری نگاه

مهران یوسف‌زاده طراحی‌های خود از مناطق کمتر دیده‌شده ایران را در گالری نگاه به نمایش می‌گذارد. این هنرمند درباره این نمایشگاه اظهار کرد: طراحی‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، طی 10 سال با موضوع مناطق کمتر دیده‌شده ایران خلق شده‌اند. این مجموعه شامل 75 طراحی است که 16 اثر از آن‌ها در گالری نگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه آثار مهران یوسف‌زاده روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۷ در گالری نگاه به نشانی لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، کوچه گلزار، شماره 32 افتتاح می‌شود و تا هشتم مهرماه از ساعت 14 تا 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری نگاه شنبه‌ها تعطیل است.

برج میلاد

نمایشگاه نقاشی کودکان بی‌سرپرست با همکاری برج میلاد تهران و بنیاد خیریه دست‌های مهربان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به مدت سه روز و با حضور هنرمندان و حامیان کودکان بی‌سرپرست در گالری شرقی برج میلاد برپا می‌شود.

این نمایشگاه نقاشی با هدف حفظ کرامت مددجویان از 26 تا 28 شهریور از ساعت 11 تا 22 برگزار می‌شود، قرار است کودکان و نوجوانان 3 تا 15 سال بی‌سرپرست نقاشی کنند و سپس حامیان آن‌ها آثار خلق شده را از کودکان خریداری کرده و درآمد حاصل از آن در اختیار این کودکان بی‌سرپرست قرار بگیرد.

انتهای پیام


4746500
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیشنهاد داد: در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی بین کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، ویزای زیارتی یا گردشگری برای شهروندان این کشورها، برقرار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پس از برگزاری جلسه کمیته انتخاب، نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب» معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از آخرین فیلمی که جلوی دوربین برده، «زیبا صدایم کن» را کارگردانی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم کوتاه «آنیتا، گمشده در اخبار» در پی حضور در چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سید مجید پوراحمدی از افزایش اعضای این صندوق به بیش از ۱۰۳ هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک هیئت پنج نفری از سینماگران ۶۵ فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه‌ملی امروز ۲۸ فروردین ماه در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون میراث‌فرهنگی گفت: در سال ۱۴۰۲ سرانه حفاظت و مرمت برای بنا‌های تاریخی هر اثر ۱۳۰ میلیون ریال، معادل ۱۳ میلیون تومان بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است