گوناگون 17:00 - 27 اسفند 1397
آن چه در این متن می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، از جمله خدماتی است که افرادی که از طریق هواپیما مسافرت می‌کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند. خدمات CIP فرودگاه امام، در واقع خدمات برتری نسبت به خدمات معمولی فرودگاه‌ها است که در ادامه با ویژگی‌ها و برتری‌های آن آشنا خواهیم شد.

برتری‌های خدمات Cip نسبت به سایر خدمات فرودگاه

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سعادت رنت، شما این خدمات را می‌توانید از خود فرودگاه دریافت کنید و یا برای راحتی بیشتر خود شرکت‌های اجاره خودرو مانند سعادت رنت و یا رنت کنیم این خدمات را برای شما دریافت می‌کنند تا سفری راحت و بی‌نظیر را تجربه کنید.

فرودگاه‌ها از جایگاه‌هایی برای زمان انتظار افراد بهره می‌گیرند که این جایگاه‌ها از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و به طور کلی به دو دسته Cip و معمولی تقسیم می‌شوند. خدمات فرودگاه امام CIP و خدمات معمولی آن با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند. بسیاری از شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و مؤسسات برای افراد و مهمانان ویژه خود خدمات منحصر به فردی را در نظر می‌گیرند تا این افراد بتوانند در مدت زمانی که فرودگاه حضور دارند از امکانات رفاهی بالایی برخوردار شوند و همین طور سایر خدمات آن‌ها اعم از تعیین اجازه سفر و … توسط پرسنل دیگری انجام شود استفاده از خدمات سی‌آی‌پی مزایایی به همراه دارد که عبارتند از:

صرفه جویی در وقت و انرژی با خدمات Cip

زمانی که افراد می‌خواهند از خدمات فرودگاه و هوایی استفاده کنند؛ باید مدت زمان زیادی را برای انتظار هواپیما در فرودگاه طی کنند که معمولاً با خستگی و کلافگی همراه است؛ در واقع یکی از نگرانی افراد درباره سفرهای هوایپمایی مدت زمان و خستگی آنان برای ورود به هواپیماست؛ با این وجود استفاده از خدمات CIP باعث می‌شود که تمام مشکلات افراد در فرودگاه‌ها حل شود؛ چرا که همانطور که گفته شده خدمات CIP به این صورت است که مسافران در زمان‌های به خصوص که باید منتظر سفر خود بمانند در مکانی راحت بدون هیچ گونه نگرانی استراحت کنند و با میوه‌جات و شیرینی‌جات پذیرایی شوند. همچنین خدمات سی آی پی تنها به زمان انتظار مسافران ختم نمی‌شود؛ بلکه مسافران را از مبدا به فرودگاه و بالعکس توسط خودروهای با کیفیت و رانندگان مجرب انتقال می‌دهند و فضایی مناسب برای رفت و آمد آن‌ها فراهم می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در طول سفر خود و انتظار در فرودگاه برای مسافرت خود لذت ببرید و در کمترین زمان ممکن کارهای خود را برای پرواز هوایی انجام دهید؛ خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی را فراموش نکنید.

استفاده از گیت‌های تخصصی برای رفت و آمد با خدمات Cip

در روزهای شلوغ سال به خصوص تعطیلات نوروز یکی از مشکلاتی که اغلب مسافران در طول زمان سفر با آن مواجه می‌شوند. رفت و آمد از گیت‌های عمومی برای ورود و خروج از فرودگاه و تحویل بارشان به محل مخصوص فرودگاه برای جاگذاری در هواپیماست؛ به طور کلی سفرهای هوایی یکی از وقت گیرترین سفرهاست؛ بنابراین بیشتر افراد زمانی که با این چالش‌ها مواجه می‌شوند ترجیح می‌دهند از خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی استفاده نمایند؛ در واقع زمانی که شما از خدمات سی آی پی استفاده می‌کنید دیگر نیازی ندارید که گیت‌های عمومی برای رفت و آمد خود بهره بگیرید؛ چرا که برای شما از کیت‌های مخصوصی در نظر گرفته شده و شما از این گیت‌های عبور و مرور می‌کنید و این کار باعث می‌شود نسبت به سایر افرادی که از خدمات معمولی استفاده می‌کنند مدت زمان بیشتری را صرفه‌جویی کنند و همین طور دیگر انرژی خود را صرف منتظر ماندن نگذارنند.

سوئیت‌های ویژه برای اسکان کوتاه مدت با خدمات Cip

به جرأت می‌توان گفت یکی از برترین مزایای سی آی پی فرودگاه امام نسبت به خدمات معمولی؛ بهره‌گیری از مکان‌های استراحتی فوق‌العاده برای اقامت کوتاه مدت افراد است. کسانی که از خدمات سی آی پی استفاده می‌کنند زمانی که برای آماده‌شدن هواپیمای خود منتظر هستند می‌توانند در اتاق‌هایی که برای آنان طراحی شده استراحت کنند و همین طور کارهای دیگر خود را در این زمان انجام دهند. این کار باعث می‌شود تا مسافرانی که تحت پوشش خدمات سی آی پی قرار دارند در زمان خود صرفه‌جویی کنند و بتوانند روی کارها و برنامه سفر خود به خوبی تمرکز کنند؛ بنابراین برای داشتن سفری لذت بخش و استراحت در زمان‌هایی که سایر افراد در انتظار قرار دارند بهتر است از خدمات سی آی پی استفاده نمائید.

بهره‌گیری از سالن مخصوص برای مذاکرات تجاری

همانطور که گفته شد بیش از نیمی از سفرهای خارجی و داخلی افراد با هواپیما برای اهداف کاری و تجاری است؛ به همین دلیل این افراد در طول سفر باید دائماً تمرکز خود را روی کارهای خود قرار دهند و به محلی نیاز دارند تا بتوانند با شرکا یا همکاران خود به مشورت و گفت و گو بپردازند. یکی از خدمات سی آی پی برای افراد خود به کارگیری از مکانی مخصوص برای انجام قرارهای ملاقات کاری است؛ به همین دلیل زمانی که به دلیل اهداف کاری به محلی سفر می‌کنید دیگر نگران انجام کارهای خود در فرودگاه نباشید؛ چرا که با استفاده از خدمات سی آی پی، محلی برای ملاقات‌های تجاری شما در نظر گرفته شده است.

انتهای رپرتاژ خبری


10082046
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است