اقتصادی 16:45 - 22 اسفند 1396
مدیرعامل سایپا یدک:
مدیرعامل سایپا یدک گفت که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طرح امداد نوروزی امسال، تلاش می‌شود مدت زمان انتظار مشتریان برای خدمات امدادی به ۲۸ دقیقه کاهش یابد.

زمان انتظار امدادخودرو به ۲۸ دقیقه کاهش می‌یابد

به گزارش ایسنا، امیری در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: سال گذشته در طرح خدمات امداد نوروزی، میانگین زمان انتظار خدمات امدادی ۳۱ دقیقه بود که برنامه‌ریزی شده این مدت در طرح سال جاری به ۲۸ دقیقه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه خدمات امداد نوروزی علاوه بر مشتریان سایپا به دارندگان دیگر برندهای خودرویی نیز ارائه خواهد شد، اظهار کرد: هموطنان می‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز در صورت ایجاد مشکل و توقف در خودروی خود با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی کنند.

مدیرعامل سایپا یدک اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی تامین و در سراسر کشور توزیع شده است. بنابراین مشکلی از بابت کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نخواهیم داشت.

انتهای پیام


9713278
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ ارز ارائه شده به تجار و بازرگانان به ۴۱ هزار و ۵۵ تومان رسید و عرضه ارز نیمایی به تجار همچنان ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز مبادله طلا وارز گفت: از ابتدای بازگشایی بازار تا ۲۷ فروردین ماه ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز توسط مرکز مبادله تامین شده است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مبلغ بلیت هواپیما پروازهای باطل شده باید ظرف ۷۲ ساعت به مسافران بازگردانده شود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد به طوریکه کمبودی در تولید و توزیع نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس صنعت طیور گفت: بنابر آمار ظرفیت تولید بیش از ۳ میلیون تن مرغ در کشور وجود دارد که در صورت حمایت بیش‌تر هم می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتاق تهران گفت: مجموع تجارت ایران با ۱۵ کشور همسایه در سال گذشته به حدود ۶۰.۸ میلیارد دلار بالغ شده که رشدی معادل ۱.۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت از ورود ۷ هزار خودروی برقی به کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع از ۱۸ فرودگاه کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰۰ همت برای یارانه آرد و نان و ۳۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است