بین‌الملل 20:57 - 06 مرداد 1394
مسؤول شورای گروه تروریستی "جبهه النصره" در عملیاتی انتحاری خودش را منفجر کرد.

مسؤول شورای النصره منفجر شد +عکس
به گزارش فرهنگ نیوز، این تروریست "ابو حمزه الزعبی" بود که مسؤولیت شورای جبهه النصره را برعهده داشت.
 
این تروریست در عملیاتی انتحاری داخل سوریه خودش را منفجر کرد.
 
این تروریست پیش از این اقدام در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: "اکنون از مشکلات گروه و اختلافات داخلی راحت می شوم و سرنوشتم را با دستان خودم انتخاب می‌کنم."
 
شبکه المنار به نقل از منابعی تأکید کرد که 16 لبنانی که به گروه های تروریستی در سوریه پیوسته بودند، طی 24 ساعت گذشته کشته شده اند. کمتر از 5 ساعت پس از کشته شدن "ابوحمزه الزعبی"، خبر کشته شدن "ابو عمر اللبنانی" نیز در عملیاتی انتحاری در کرکوک منتشر شد.
 

6826358
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی خواست تا از ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افزون بر ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس با اشاره به بحران انسانی در غزه و نقض قوانین بشردوستانه، بازنگری در روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه امروز نیز راهپیمایی میلیونی برگزار کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی در حال اجرایی کردن پروژه‌ای جدید در نوار غزه برای اشغال و تصاحب بیشتر سرزمین‌های این منطقه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل باید در رویکرد خود در قبال کره شمالی تجدید نظر کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن تاکید کرد که با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل این رژیم مجبور به توقف درگیری‌های جاری خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه گفتند ممکن است آمریکا به زودی فهرستی از کارخانه‌های تولید تراشه چینی برای ممنوعیت دریافت فناوری‌های جدید را معرفی کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در میانه افزایش تهدید گروه‌های تروریستی، فرانسه برای حفظ امنیت بازی‌های المپیک تابستانی، از کشور‌های متحد خود درخواست نیرو کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایرلند طی تماس تلفنی با نخست وزیر جدید فلسطین و همتایان اردنی و مصری خود، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و بحران انسانی در این باریکه گفت‌وگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تاجیکستان ۹ نفر را به اتهام ارتباط با مهاجمانی که در حومه مسکو دست به حمله تروریستی زدند، دستگیر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است