استانی 14:34 - 25 مرداد 1399
ایسنا/خراسان رضوی پیش‌ بین مسئول اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شنبه  ۲۵ مرداد حداقل دمای استان ۲۲ و حداکثر ۳۸ درجه است که این روند تا روز سه‌شنبه  ۲۸  مرداد ماه ادامه خواهد داشت و شاهد کاهش ۸ درجه‌ای هوا خواهیم بود.

کاهش ۸ درجه‌ای دما و افزایش وزش باد در خراسان رضوی

 فریدون سنگچولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی از امروز بعدظهر، ۲۵ مرداد شاهد افزایش شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت خواهیم بود. همچنین افزایش شدت گردوخاک  همراه با کاهش کیفیت هوا  در سطح استان پیش‌بینی شده است که این امر تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براین اساس از بعدازظهر امروز تا پایان هفته جاری در سطح استان ( به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و نوار شرقی ) به‌خصوص در شهرستان‌های سرخس، تایباد و خواف وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

سنگچولی ادامه داد: همچنین شاهد وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق باد خیز جنوب و شرق استان خواهیم بود.

پیش‌ بین مسئول اداره هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز شنبه،  ۲۵ مرداد حداقل دمای هوا ۲۲ و حداکثر ۳۸ درجه است که این روند تا روز سه‌شنبه  ۲۸  مرداد ماه ادامه خواهد داشت و شاهد کاهش ۸ درجه‌ای هوا خواهیم بود و دمای هوا در روز سه شنبه به ۳۰ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام


10668023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است