استانی 14:11 - 01 مهر 1397

هزینه۳۳۶میلیون تومانی کمیته امداد خراسان جنوبی در نقاط فوق بحرانی

علی اکبر نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی ماه گذشته قریب به ۱۵۰ سری جهزیه بین نیازمندان خراسان جنوبی اهدا شد.

وی با اشاره به سفر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) به استان بیان کرد: این مقام مسئول در سفر دو روزه خود به استان از روستاهای فاقد برق و آب بازدید کردند.

نخعی با بیان اینکه  تاکنون ۳۲ روستای فوق بحرانی در استان شناسایی شده اند، افزود: طرح حمایت از این روستاها تاکنون در ۲۱ روستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به عمده حمایت ها بیان کرد: برای خانواده های یک نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهار نفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می کنیم.

نخعی افزود: اکثر افراد ساکن در این روستا شرایط عمومی تحت پوشش ندارند اما در این دوره شرط سن برداشته شده و ملاک تنها نیازمندی هست.

وی با بیان اینکه به طور متوسط پنج میلیون برای هر خانواده هزینه شده است، افزود: تاکنون به طور متوسط ۳۳۶ و ۵۰۰ هزار تومان برای این روستاها هزینه شده است.

نخعی با اشاره به کمک هزینه تامین جهزیه بیان کرد: تا حدی که بتوانیم جهزیه نسبتا کامل را در اختیار دختران می گذاریم و یا سه میلیون تومان وجه نقد را تقدیم می کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: طی  ماه گذشته ۱۵۰ سری جهزیه در بین خانواده های نیازمند خراسان جنوبی توزیع شده است.


9916196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است