استانی 19:27 - 30 دی 1400

پذیرش روزانه ۷۰ کارتن خواب در گرمخانه‌های بهزیستی  کرمانشاه

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای یک گرمخانه مردانه و یک گرمخانه زنانه بوده و در شهرستان‌های اسلام آباد و کنگاور هر کدام یک گرمخانه فعال هستند.

وی افزود: ظرفیت سرپناه مردانه در کرمانشاه ۳۰ نفر و ظرفیت سرپناه زنانه ۲۰ نفر بوده که در صورت شرایط حاد امکان افزایش سرپناه‌ها وجود دارد و هر کدام از سرپناه‌ها در شهرستان‌ها داری ظرفیت ۲۰ نفر هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: به علت تغییرات آمار نمی‌توان تعداد مراجعه کنندگان به طور اطمینان بیان کرد ولی به طور میانگین در اماکن آقایان ۵۰ نفر و خانم‌ها ۲۰ نفر پذیرش و اسکان انجام می‌شود.

محمدی بیان کرد: مراکز سرپناه شبانه از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب صبح روز بعد افراد بی خانمان و معتادان متجاهر را پذیرش کرده و در طول روز هیچ‌گونه پذیرشی انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: یک وعده غذای گرم، استحمام، دادن‌وسایل بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای و در صورت نیاز ارجاع به مراکز تخصصی از خدمات سرپناه شبانه به مراجعه کنندگان است.

محمدی خاطر نشان کرد: یک مرکز ماده ۱۶ و ۲۵ مرکز ماده ۱۵ در استان کرمانشاه فعالیت دارند که از ابتدای سال یک‌هزار و ۸۰۰ نفر به این مراکز مراجعه کرده و از این تعداد ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر کارتن خواب بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: وظیفه جمع‌آوری این افراد با شهرداری بوده و یک مکان سرپناه شبانه در اجلالیه زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: آدرس سرپناه شبانه آقایان در خیابان اربابی پایین‌تر از شیرخوارگاه معتضدی و آدرس سرپناه خانم‌ها کوچه دوم محله آقاجان بوده و در صورت مشاهده این افراد می‌توان با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و این سامانه موظف است پاسخگو باشد.


11419172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است