ورزشی 13:07 - 12 اسفند 1393
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از دیدار دوستانه تیم ملی جوانان با ایتالیا خبر داد.

معینی: تیم ملی جوانان با ایتالیا بازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان درباره استعدادیابی های صورت گرفته در مناطق 9 گانه کشور گفت: تاکنون در تهران، شیراز (بوشهر)، اصفهان، همدان و امروز (سه‌شنبه) در شهر ساری بازیکنان مستعد زیر نظر استعدادیاب ها فعالیت کرده اند و برترین های آنها به اردو های تیم ملی فوتبال در رده های سنی پایه دعوت می شوند.

وی گفت: طرح استعدادیابی مناطق 9 گانه به کمیته جوانان و تیم های ملی پایه کمک بسزایی می کند چرا که بازیکنان بدون حضور واسطه و با تمام توانایی های خود مورد ارزیابی قرار می گیرند. تا پایان فروردین ماه استعدادیابی در رده سنی جوانان و تا پایان اسفند ماه استعدادیابی در رده سنی نوجوانان انجام خواهد شد.

معینی ادامه داد: با انجام این طرح، گام اول استعدادیابی را برداشته ایم. پس از ارزیابی 500 بازیکن مستعد، حدود 100 نفر از آنها در اردوی یک هفته ای شرکت خواهند کرد و در نهایت 44 نفر از بازیکنان را انتخاب می کنیم تا در 4 گروه 11 نفره رقابت داشته باشند و در نهایت برترین های این مستعدان در کنار بازیکنان تیم ملی در یک بازی تدارکاتی مسابقه می دهند تا کادر فنی نفرات نهایی را برای دعوت به اردوهای اصلی تیم ملی جوانان و نوجوانان انتخاب کنند.

وی درباره بازیکنانی که انتخاب شده اند اما نظر کادر فنی را جلب نکرده اند، گفت: این بازیکنان رها نخواهند شد. زیر نظر مربیان استعدادیاب استان‌ها تمرینات خود را پیگیری می کنند و دائما زیر نظر کادر فنی ما در استان‌های مختلف هستند تا در صورت طی کردن روند رو به رشد، به اردوی های تیم ملی در هر رده سنی دعوت شوند.

سرپرست کمیته جوانان درباره اعزام تیم ملی نوجوانان به ژاپن گفت: حضور در این کشور و برگزاری بازی‌های تدارکاتی محک خوبی برای بازیکنان است. ضمن اینکه ما هم کادر فنی را در بازی‌های تدارکاتی زیر نظر خواهیم داشت.

وی از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی جوانان ایران با ایتالیا خبر داد و گفت: تیم ملی فوتبال جوانان ایران در ماه می دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر 19 سال ایتالیا برگزار خواهد کرد که معتقدم حضور در این بازی، بار فنی و تجربی خوبی برای کادر فنی و بازیکنان به همراه داشته باشد.

معینی درباره برگزاری 10 تا 12 بازی خارجی برای تیم ملی جوانان گفت: سه تورنمنت و حدود 10 یا 12 بازی خارجی برای آماده سازی این تیم در نظر گرفته ایم که امیدوارم با انجام آنها، تیم آماده ای را به مسابقات مقدماتی آسیا بفرستیم. این رقابت‌ها از یک تا 10 اکتبر سال 2015 برگزار می شود.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه های ما یکسان سازی تفکر مربیان تیم های ملی پایه است تا بتوانیم آینده تیم ملی و در نهایت فوتبال ایران را تامین کنیم. هر چقدر مربیان تیم های ملی تفکراتشان به یکدیگر نزدیک باشد می توانیم به آینده درخشان فوتبال ایران خوشبین باشیم.


5965595
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است