گوناگون 15:31 - 02 تیر 1397
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیشترین کشفیات مواد مخدر و ورود غیرقانونی به کشور مربوط به مرزهای مشترک با پاکستان است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

سردار قاسم رضایی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ناجا ایرنا گفت: با توجه به کشفیات مواد مخدر و تردد غیر قانونی در مرز ایران و پاکستان نیازمند تقویت امنیت مرزهای مشترک با این کشور هستیم.

وی با اشاره به سفر خود به کشور افغانستان گفت: برای بررسی توافقات قبلی، بررسی وضعیت مرزهای مشترک و ارتقای تعاملات و مدیریت مرزها روز سه شنبه این هفته در راس هیاتی برای یک سفر چهارروزه به افغانستان سفر خواهیم کرد.

سردار رضایی اظهار داشت: در این ارتباط یکی از مسائلی که به دنبال آن هستیم تقویت مرزهای مشترک با افغانستان به خصوص در زابل هستیم تا بتوانیم مانع اتفاقات کوچک و بزرگ در این منطقه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افغانی ها به صورت غیر مجاز از مرزهای جنوب شرقی وارد کشور می شوند چه برنامه ای برای جلوگیری از ورود آنها دارید، گفت: مرزهای آن مناطق بسیار طولانی، خشن و دارای ارتفاعات زیادی است و به صورت 24 ساعته کنترل می شود اما این گونه اتفاقات نیز ممکن است رخ دهد.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: در مجموع توطئه ها، شرارت و قاچاق انواع مواد مخدر در آن سوی مرزها خیلی بیشتر از این طرف مرز است.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: از مجموع هشت هزار و 755 کیلومتر مرز مشترک هشت هزار و 500 کیلومتر آن تحت کنترل نیروی انتظامی است و بیشترین شهدای ما مربوط به شرق کشور است.


9819752
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است