استانی 19:30 - 06 شهریور 1393
رئیس سازمان سمای کشور:
رئیس سازمان سمای کشور گفت: طی 10 ماه گذشته سازمان سما مرکز مهارت محوری و آموزش‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

سازمان سما مرکز مهارت محوری دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام احمد قلی‌زاده در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: سازمان سما از دوره پیش دبستانی تا مقطع کاردانی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه 640 مدرسه سما در استان‌های مختلف با 61 هزار نفر فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: در قالب120 آموزشکده نیز دانشجویان رشته‌های مختلف جذب می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشکده‌ها در رشته‌های مهارت محور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با حضور میرزاده و طی 10 ماه گذشته سازمان سما مرکز مهارت محوری و آموزش‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

رئیس سازمان سما با بیان اینکه استفاده از نیروی کار تکنسین از برنامه‌ های این دانشکده است، خاطرنشان کرد: زمینه حضور فارغ‌التحصیلان سما به عنوان تکنسین‌های که باید چرخ کارخانجات را حرکت دهند، به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشجو اضافه می‌شوند.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه در این زمینه سما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است، یادآور شد: تشکیل مدارس غیر انتفاعی در کنار دانشگاه‌ها دور نگری حکیمانه حجت‌الاسلام هاشمی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد مشکلات وزارت علوم را حل کرده است، ادامه داد:واحد سما نیز کمک خوبی به آموزش و پرورش داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان سما به دانشجویان دانشگاه آزاد تبدیل می‌شوند، افزود:کیفی‌سازی برون‌دادها، داخل مدرسه و محصولات از برنامه‌های سما است.

رئیس سازمان سمای کشور از تاسیس مدارس تخصصی ورزش در30 مدرسه دخترانه و پسرانه با هدف استعداد یابی ورزشی خبر داد و یادآور شد: هوشمند‌سازی مدارس نیز در برنامه‌های این واحد قرار گرفته است.


4589141
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است