استانی 22:33 - 29 فروردین 1393
استاندار مازندران:
استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور در سال جاری به مازندران خبر داد.

رئیس جمهور تا پایان سال به مازندران سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، ربیع فلاح امشب در مراسم افتتاح گازرسانی 9 روستای بخش نشتارود که در مسجد روستای آلکله نشتارود برگزار شد، اظهار داشت: این حق مردم است که از نعمت گاز برخوردار باشند.

وی افزود: چه مردم در شهرها زندگی کنند و چه در کوهستان و مناطق صعب‌العبور باشند، باید از انرژی گاز استفاده کنند و این بر عهده ماست که این نعمت را برای آنها مهیا کنیم.

فلاح با اشاره به در پیش بودن همایش سرمایه‌گذاری در مازندران خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا با دعوت از سرمایه‌گذاران و کوتاه کردن فرآیند تجویزات قانونی برای این سرمایه‌داران، در رونق کسب و کار و تولید گام مهمی برداشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد : در سال 93 سفر رئیس جمهور به مازندران را خواهیم داشت که حرکت‌های دولت مورد توجه مردم مازندران قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز گفت: قرار بود که این پروژه در دهه فجر سال گذشته افتتاح شود که بحران برف این امکان را به ما نداد.

محسن عرب‌مقصودی افزود: در سال 92 که اتفاقات و تحریم‌ها سبب شد که مجبور به تعویض پیمانکارهای قبلی شویم و با پیمانکارهای جدیدی پروژه‌های گاز را پیگیری کردیم.

عرب‌مقصودی بیان کرد: در بحران برف این قول را دادیم و ثابت کردیم که نخواهیم گذاشت هیچ خانه‌ای بدون گاز باشد و شعله‌های گاز را در بحران سفید هم برقرار نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه مازندران در بحث گازرسانی در کشور حرف نخست را می‌زند، تاکید کرد: 91 درصد جمعیت مازندران تحت پوشش گاز هستند و این انرژی پاک و ارزان با استفاده بهینه از آن می‌توانیم همیشه از آن بهره‌مند باشیم.


3513446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است