استانی 09:40 - 10 مهر 1393
حجت‌الاسلام رئیسی:
بیرجند- خبرگزاری مهر: دادستان کل کشور گفت: بیداری اسلامی با وجود همه‌ توطئه‌های نظام سلطه، همچنان به راه خود ادامه داده و غیرقابل انکار است.

بیداری اسلامی همچنان به راه خود ادامه می‌دهد/جاهلیت اتوکشیده جهان کنونی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در مسجد جامع شهر طبس، اظهار داشت: مردم باید قدرت تحلیل بیشتری پیدا کنند تا عالم را بهتر بشناسند.

وی با بیان اینکه جهان امروز با جاهلیتی مدرن و اتوکشیده مواجه‌ است، ادامه داد: امروز نیز همچون گذشته با جاهلیت مواجه هستیم اما جاهلیت امروز مدرن و اتوکشیده همراه با الفاظ و تابلوهای زیبا شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی اظهار کرد: بیداری اسلامی با وجود همه‌ توطئه‌های نظام سلطه، همچنان به راه خود ادامه داده و غیرقابل انکار است.

وی بیان کرد: این جهل‌زدایی، آگاهی و بیداری امت اسلامی که به برکت خون شهیدان است از بین نمی‌رود و مردم به این نتیجه رسیده‌اند که حقیقتاً حیات واقعی در عبودیت پروردگار متعال است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه همچنان در برخی جوامع افکار و رفتار جاهلیت وجود دارد، گفت: جاهلیت در برخی جوامع به گونه‌ای بوده که بدترین نوع روابط جنسی و هم‌جنس بازی به عنوان شاخص تمدن و مدنیت معرفی و یا با تابلوی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر، بدترین ظلم‌ها انجام می‌شود.

وی به فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و افزود: امروز چهار هزار شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی، در راستای خدشه‌دار کردن باورهای مسلمانان فعالیت دارند که حفظ این باورها و آداب وظیفه‌ی همه‌ ماست.

ایستادگی در مقابل جنگ نرم اراده‌ها و اخلاق ضروری است

حجت‌الاسلام رئیسی بر ایستادگی در مقابل جنگ نرم دشمن که اراده‌ها و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، تاکید کرد و گفت: همه امروز در مقابل خون شهدا، روح حضرت امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، با مسئولیت‌ها و وظایف سنگینی مواجه هستیم.

وی در ادامه گذشت، ایثار و دگرخواهی در پرتوی خداخواهی را از خصلت‌های پسندیده‌ مردم این طبس دانست و گفت: باید از کمرنگ شدن این خلت‌های پسندیده جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام رئیسی بر حفظ فرهنگ اصیل طبس تاکید کرد و افزود: خلقیات، فرهنگ و آداب و رسوم مردم یزد، طبس و فردوس در گذشته به طوری بوده که اختلافات تنها با یک صلوات حل و میزان طلاق و دعوا در این منطقه در حداقل ممکن قرار داشته است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های این منطقه همچون گذشته باید احیا و در راستای توسعه آن اقدام کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های طبس در جریان زمین‌لرزه سال 57 از بین رفت، بود، افزود: آنچه امروز از امکانات مختلف در این شهرستان مشاهده می‌شود همگی از خدمات ارزنده انقلاب و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


4854680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است