اقتصادی 14:15 - 28 مهر 1393
فردا آغاز به کار می کند/
مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری سه شنبه 29 مهر ساعت 16 در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در مراسم گشایش این نمایشگاه که ساعت 16 درمرکز همایش های بین المللی کیش آغاز می شود ، مهندس ترکان مشاور ارشد رییس جمهور و رئیس شورای عالی مناطق آزاد و جمعی از روسای سازمان ها و نهادهای مرتبط از جمله سازمان بورس اوراق بهادار ، شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و سازمان های خصوصی سازی ، و سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران حضور دارند.  

 

پس ازپایان این مراسم اولین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری ساعت 18 سه شنبه 29 مهر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش می یابد.

 

این نمایشگاه ها  با حضور120 شرکت داخلی و خارجی ،فعالان اقتصادی و ارکان بازار سرمایه، بانک ها، موسسات تأمین مالی، شرکت های فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاری ها، نهاد های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی   از 29 مهر تا دوم آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش و در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع برپا می شود.

 

یونان ، آلمان ،انگلستان ، قبرس ، استرالیا ، دانمارک ، هلند ،  مجمع الجزایر کومر، ونزوئلا، تاجیکستان  و عراق از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه ها هستند .

 

معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی ، توانمندیها و دستاوردهای بازار سرمایه ، پول و بیمه کشور ، محصولات و توانمندیهای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار ، خدمات نوین بانکی در حوزه بازار پول کشور ، خدمات نوین بیمه ای ، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی ، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه از مهم ترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک، بیمه و سرمایه در کیش است.

 

همچنین از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری  می توان به معرفی جدید ترین فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی  در حوزه های گردشگری ، عمران و شهر سازی و مسکن و انرژی ، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری اشاره کرد.

 

گفتنی است وجود امکانات مناسب درجزیره کیش وسهولت تردد شرکت کنندگان خارجی بدون ویزا ، استقبال وحضور فعال شرکت های سرمایه گذاری و سفیران کشورهای خارجی ، اعضاء اتاق های مشترک بازرگانی ایران و سایر کشورها و نماینده اروپایی این نمایشگاه، زمینه ساز تقویت ارتباطات بین الملل و حضور سرمایه گذاران خارجی دراین نمایشگاه است.

 

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و در روزهای سی ام مهر و یکم ابان ، 8 نشست تخصصی با حضور کارشناسان و مجریان سازمان خصوصی سازی کشور ، بورس اوراق بهادار، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، سازمان های بیمه ای و مجریان طرح های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.  

 

نشست تخصصی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ، بررسی قوانین و مقررات بانکی، بیمه ای و بازار سرمایه در مناطق ازاد و ویژه اقتصادی ، معرفی روش ها و مزایای تأمین مالی در بورس اوراق بهادار تهران ، فرصت های نوین سرمایه گذاری در ایران در افق تأمین کالا و خدمات مورد نیاز در بازار عراق  ،  معرفی فرصت های سرمایه گذاری از طریق خصوصی سازی در ایران ، بررسی مشوق ها و مقررات سرمایه گذاری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، بررسی فرصت های موجود تالار صادراتی بورس کالای ایران در منطقه آزاد کیش، برای توسعه تجارت با عراق و سرمایه گذاری در خارج از کشور و جذب سرمایه های خارجی عناوین نشست های تخصصی است که همزمان با این  نمایشگاه  در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.  

 

گفتنی است اولین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک، بیمه و بازار سرمایه و ششمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ، سازمان بورس اوراق بهادار ، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، سازمان خصوصی سازی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و برخی متولیان و دست اندرکاران بازار سرمایه و حوزه سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش برگزار می شود .

 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسwww.kishebex.ir  مراجعه کنند. 


4993293
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است