استانی 17:49 - 01 آبان 1393
استاندار بوشهر خبر داد
استاندار بوشهر از راه‌اندازی بنیاد نخبگان در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی بنیاد نخبگان در شهرستان‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری عصر امروز در حاشیه همایش جوانان پویا، سرمایه‌های اجتماع در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی بنیاد نخبگان در شهرستان‌های استان بوشهر طرح اولیه آن آغاز شده و مشاوران فرمانداران در سطح شهرستان‌ها باید به عنوان محور این بنیاد اقدام به شناسایی جوانان مستعد کنند.

استاندار بوشهر در ارتباط با روستانشینان نوار ساحلی استان بوشهر نیز بیان داشت: در جلسه هفته گذشته در نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد معافیت مالیاتی و گمرکی روستاهای ساحلی مرزی را مطرح کرده‌ایم و در صورت تحقق شدن این می‌تواند کمک خوبی به رونق و توسعه روستاهای ساحلی باشد.

سالاری اضافه کرد: از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان و عسلویه نیز 110 میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته و با این اعتبار توانسته‌ایم علاوه بر احداث پروژه‌هایی‌ در شهرستان عسلویه و کنگان این اعتبار را به احداث پروژه‌هایی در شهر بوشهر نیز تعمیم دهیم.

وی بیان کرد: جوانان بوشهری باید شجاعت و شهامت خود در راستای حل مشکلات بکوشند و ما نیز از فعالیت‌های جوانان که در چارچوب قانون صورت می‌گیرد حمایت می‌کنیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: آنهایی که برای نظام جمهوری اسلامی زحمت کشیده‌اند قدردان‌شان هستیم و بنا نداریم از مدیرانی که در دولت قبل به کار گمارده شده‌اند جلوگیری کنیم زیرا برخی از آنها واقعا کننده‌ کار هستند و همچنین با توجه به اعتدالی که رئیس جمهور تعریف کرده‌اند از همه کسانی که تلاش می‌کنند استقبال می‌کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی ذخائر صیادی استان بوشهر خوب نیست، بیان کرد: صیدهای غیرمجاز به ذخائر آبزیان در استان لطمه وارد کرده و صیادان که از این مشکل متضرر می‌شوند باید صیادانی متخلف را به روش‌های صید مجاز ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه دو سوم میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود، تصریح کرد:‌ با تدابیر پیش‌بینی شده ظرفیت تولید میگوی پروشی استان بوشهر تا یک ‌سال آینده دو برابر می‌شود.


5023214
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است