ورزشی 09:42 - 10 مهر 1393
لیگ قهرمانان اروپا؛
هفته دوم از دور نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های اتلتیکومادرید، مالمو، اف سی بازل، رئال مادرید، بایرلورکوزن، دورتموند و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوسورزش جهان، هفته دوم از دور نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های اتلتیکومادرید، مالمو، اف سی بازل، رئال مادرید، بایرلورکوزن، دورتموند و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.



به گزارش بولتن نیوز،
در گروه A رقابتها تیم فوتبال اتلتیکومادرید نایب قهرمان رقابتها در ورزشگاه بیسنته کالدرون با نتیجه یک بر صفر یوونتوس قهرمان سری آ را از پیش رو برداشت. در این بازی آردا توران در دقیقه 75 تک گل پیروزی بخش شاگردان دیه گو سیمئونه را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه مالمو سوئد با نتیجه دو بر صفر میهمان خود المپیاکوس یونان را از پیش رو برداشت. در این بازی مارکوس روزنبرگ هر دو گل مالمو را در دقایق 42 و 82 به ثمر رساند.

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوس

از گروه B رقابتها اف سی بازل سوئیس موفق شد در خانه خود تیم قدرتمند لیورپول را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این بازی مارکو استرلر در دقیقه 52 تک گل پیروزی بخش بازل را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه رئال مادرید در خانه لودوگوریتس بلغارستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی ابتدا رئال با گل دقیقه 6 مارسلینیو از میزبان بلغاری خود عقب افتاد اما کریس رونالدو (25 پنالتی) و کریم بنزما (77) برای رئال گل زدند تا مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی به خانه بازگردد.

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوس

در گروه C رقابتها تیم فوتبال موناکو در زمین سنت پترزبورگ روسیه به تساوی بدون گل دست یافت. در دیگر دیدار این گروه بایرلورکوزن آلمان در خانه خود با نتیجه 3 بر یک بنفیکا پرتغال را از پیش رو بر داشت. در این بازی اشتفان کیسلینگ (25)، هیونگ مین سان (34) و هاکان چالهانوگلو (64 پنالتی) برای لورکوزن و ادواردو سالویو (62) برای بنفیکا گل زدند.

در گروه D رقابتها تیم فوتبال دورتموند آلمان در خانه اندرلشت بژیک با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی چیرو ایموبیله (3)، آدریان راموس (69، 79) برای دورتموند گل زدند.

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوس

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال آرسنال انگلیس در ورزشگاه امارات با درخشش دنی ولبک و با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود گالاتاسرای ترکیه را از پیش رو برداشت. در این دیدار دنی ولبک (22، 30، 52) و الکسیس سانچس (41) برای آرسنال گل زدند. در دقیقه 60 این بازی ژسنی دروازه بان آرسنال با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا توپچی ها 10 نفره به بازی ادامه دهند. بعد از اخراج ژسنی هم بوراک ییلماز در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی تک گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.


4854633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است