اجتماعی 16:06 - 30 آبان 1393
رودان- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان از اجرای بیش از 30 ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی در پاسداشت هفته بسیج در رده های مقاومت این شهرستان خبر داد.

به گزارش جمعه ایرنا' سرهنگ پاسدار عباس زجردور از بسیج بعنوان ذخیره و سرمایه عظیم معنوی کشور و کوثر بی پایان انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و تبیین نقش و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را از اهدف محوری برنامه های بزرگداشت هفته بسیج برشمرد.



وی با اشاره به روز شمار هفته بسیج، 'بسیج، عزم ملی و مدیریت جهادی' را شعار هفته بسیج سال 93 عنوان و اظهار کرد: متناسب با روز شمار هفته ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی در شکوه و عظمتی خاص در رده های مقاومت شهرستان رودان برگزار می شود.



زجردور تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای اسلام و انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری یادمان شهدای دانشجو، تکریم و پاسداشت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را از مهمترین برنامه هفته بسیج در رودان برشمرد.



وی افتتاح نمایشگاه آثار شهدای روحانی و شهدای شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت، حضور سازمان یافته حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین در نماز جمعه (میقات صالحین)، برگزاری محفل انس با قرآن، تجلیل از حافظان برتر قرآنی بسیج، برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع تقویت مساجد و حضور فعال تر بسیجیان در نماز جماعت و فریضه سیاسی عبادی جمعه را از دیگر برنامه های شاخص این هفته در رودان عنوان کرد.



زجردور برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی، گردهمایی بانوان با موضوع خانواده محور تربیت پایدار، نشست سیاسی و برگزاری نشست منتظران موعود را از دیگر برنامه های هفته بسیج سال 93 در رودان برشمرد.



وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه باورهای اعتقادی مردم بویژه نسل نوجوان و جوان از برگزاری همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت و خانواده با محوریت بیان، معرفی و تبیین آسیب های دجالواره (ماهواره) در هفته بسیج خبر داد.



زجردور ادامه داد: در برهه ای که دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه است، می توان با تعالی بینش و بصیرت افراد و معرفی الگوهای واقعی ایثار، رشادت، شهامت و استقامت، کشور، انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مصون داشت.



وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه باورهای اعتقادی و اسلامی ملت بویژه جوانان، مسلح کردن نسل جوان به سلاح معرفت دینی و معنوی را راه مقابله و رویارویی با جنگ ناجوانمردانه تهاجم فرهنگی دانست.



زجردور برگزاری همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امناء مساجد با فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت، تشویق و تکریم چهره های موفق محله در مساجد، برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی با محوریت کیفی سازی حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج دانست.



وی برگزاری صبحگاه دانش آموزی، برگزاری یادواره شهدای روستای سرجوئیه و شهدای روحانی شهرستان، بهره برداری از سالن های ورزشی 9 دی، کوهپیمایی بسیجیان، دیدار فرمانده و اعضای شورای ناحیه با مردم، ارائه مشاوره اداری کارمندان بسیجی به روستائیان، اعزام حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین به اردوی جهادی، انجام تبلیغات و فضاسازی محیطی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در رودان برشمرد.



زجردور در پایان با اشاره به نقش مهم و محوری توده مردم در صیانت از کیان انقلاب و نظام و با بیان اینکه نقش و اهمیت بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست بر حراست و حفظ این دستاورد و میراث عظیم انقلاب از سوی همگان تاکید کرد.



30 آبان ماه تا ششم آذرماه بعنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.



شعار هفته بسیج سال 93 'بسیج، عزم ملی و مدیریت جهادی' و روز جمعه 30 آبان ماه 'بسیج، ولایتمداری و انتظار'، شنبه یکم آذر 'بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی'، یکشنبه دوم آذر 'بسیج، جوان و خودباوری'، دوشنبه سوم آذر 'بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی'، سه شنبه چهارم آذر 'بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی، تربیت اسلامی'، چهارشنبه پنجم آذر 'بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس' و پنجشنبه ششم آذر 'بسیج، ایثار و میثاق با شهدا' نامگذاری شده است.



شهرستان رودان در فاصله 90 کیلومتری بندرعباس قرار دارد، براساس آمار سال 1390 جمعیت این شهرستان 118 هزار و 547 نفر اعلام شده است.



رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند. ک/3



7196/668

انتهای پیام /*


5234049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است