گوناگون 16:27 - 11 بهمن 1393
معاون وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسه‌ای با مدیران ۲۲ بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: این بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات هستند و در جلسه امروز درباره سهمیه هر یک از بانک‌ها در پرداخت وام بحث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خبر داد:

ایزدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جلسه‌ای با مدیران ۲۲ بانک عامل پرداخت‌کننده وام بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: بعد از ظهر امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه آخرین مرحله پیگیری پرداخت تسهیلات بافت فرسوده را طی خواهیم کرد تا ساکنان بافت‌های فرسوده بتوانند از این تسهیلات که به تازگی مبلغ آن افزایش یافته است استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با بیان این‌که مصوبه دولت، مصوبه شورای پول و اعتبار، تعیین اعتبار لازم در بودجه سال ۱۳۹۴، دستورالعمل پرداخت وام و توزیع استانی از گام‌هایی است که تاکنون در این حوزه انجام شده است افزود: این بانک‌ها که نام آن‌ها اعلام شده است موظف به پرداخت تسهیلات هستند زیرا دستورالعمل، توزیع استانی و تعیین بانک‌های عامل رسما از طریق بانک مرکزی ابلاغ شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که محور بحث‌های مدیران شرکت عمران و بهسازی شهری و بانک‌های عامل در جلسه امروز چه خواهد بود گفت: این نخستین جلسه‌ای است که در این رابطه برگزار می‌کنیم و باید مشخص شود سهمیه هر یک از این بانک‌ها در ارائه تسهیلات بافت فرسوده در سال‌های ۹۳ و ۹۴ چقدر خواهد بود.

شورای پول و اعتبار ماه گذشته با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از ۲۰ به ۳۰ میلیون ریال، صرفاً برای طرح‌های نیمه‌تمام بانک‌های عامل و برای ساخت واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده با سقف‌های فردی ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ میلیون ریال به ترتیب برای کلان شهرها، ‌مراکز استان و شهرهای با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر و سایر شهرها موافقت کرد.

بانک ملی، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک ملت، بانک سپه، بانک رفاه کارگران، پست بانک، بانک اقتصاد نوین، بانک کارآفرین، بانک پارسیان، بانک سامان، بانک پاسارگاد، بانک گردشگری، بانک سرمایه، بانک سینا، بانک دی، بانک شهر، بانک حکمت ایرانیان، بانک ایران زمین، بانک انصار، بانک خاورمیانه و بانک قوامین ۲۲ بانک عاملی هستند که برای پرداخت تسهیلات تامین مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری و فرسوده تعیین شده‌اند.


5743173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است