استانی 12:38 - 18 اسفند 1399
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد
ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: صادرات مواد مخدر از افغانستان به اروپا ۴۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش ۴۱ درصدی صادرات مواد مخدر از افغانستان به اروپا

اسکندر مومنی، امروز در مراسم آغاز به کار مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد به صورت ویدئو کنفرانسی، اظهار کرد: با وجود بیش از یک دهه تلاش در این عرصه و مشکلات فراوان، دستاوردهای بسیار بزرگی داشته‌ایم.

وی افزود: در این رابطه، دنیا بیش از یک قرن مبارزه کرد که موفق نشده و مشخصا این مبارزات ناکافی و درمانده مواد سنتی و صنعتی است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امروزه ما شاهد کشت مواد مخدر در افغانستان هستیم و با تمام توان و ظرفیت با وجود شرایط سخت بیماری کویید ۱۹ در همه جهان، مواد مخدر زیادی را کشف کردیم که مسیر بیشتر آن‌ها به سمت اروپا بوده است.

مومنی خاطرنشان کرد: با وجود این بیماری که همه کشورها را درگیر کرده صادرات مواد مخدر از افغانستان به اروپا ۴۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: در سال جاری ۹ شهید و ده‌ها جانباز و مجروح در این راه دادیم. سال گذشته سازمان ملل تهران را مرکز پژوهش و درمان نامید و ما مجموعه ای را در تهران در این رابطه افتتاح کرده‌ایم.

انتهای پیام


10982389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است