استانی 00:05 - 02 آذر 1393
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مورد وثوق نظام و مقام معظم رهبری است و آنها با قوت و قدرت تمام در این عرصه حضور پیدا کردند.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مورد وثوق نظام است

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل‌ اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای به صورت فشرده و کاملاً با بصیرت و هوشیاری تیم مذاکره‌کننده ما دنبال می‌شود و این تیم مورد اعتماد نظام است و همه باید در این عرصه تیم مذاکره‌کننده را حمایت کنیم.

وی به فضاسازی‌های کاذب رسانه‌های غربی و برخی از جنجال‌آفرینی‌های بی‌پایه و اساس آنها اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه با این سناریوی کثیف دشمنان تیم مذاکره‌کننده ما روحیه خود را از دست نمی‌دهد و ملت ما نیز به این بازی‌های بی‌سرانجام واقف بوده و می‌داند که بازنده اصلی در این ماجرا رسانه‌های غربی هستند که هر روز دامنه تبلیغات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران زیادتر می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران بدون تردید به حق و حقوق واقعی این ملت در مذاکرات با اختیارات کافی و اعتماد تمام حضور دارند، تصریح کرد:‌ ما به این مذاکرات خوش‌بین هستیم و بر این باوریم اگر غرب دست از زیاده‌خواهی‌های خود بردارد، نتایج کار بهتر و مفیدتر است.


5244358
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است