گوناگون 14:56 - 12 بهمن 1393
رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از فراهم شدن امکان ثبت نام جا ماندگان آزمون دستیاری خبر داد و گفت: از تاریخ دوم تا ششم اسفندماه داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت در آزمون دستیاری اقدام کنند.

آغاز ثبت نام جاماندگان آزمون دستیاری از 2 اسفند

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری در تاریخ 26 دی‌ماه به پایان رسید، گفت: به محض پایان مهلت ثبت نام، درخواست‌های زیادی از سوی داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دریافت کردیم. داوطلبان بسیاری ادعا کرده‌اند که یک سال برای این آزمون درس خوانده اند اما موفق به ثبت نام در مهلت تعیین شده، نشده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد این درخواست ها افزایش پیدا کرد، ما تصمیم گرفتیم تاریخی را تعیین کرده و دوباره امکان ثبت‌نام برای داوطلبان آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir را فراهم کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت درمورد اعلام زمان بازگشایی مجدد سایت برای ثبت‌نام در آزمون دستیاری اظهار کرد: از تاریخ دوم تا ششم اسفندماه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام بیش از 62 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( وب دا) ،دکتر پورکاظمی در ادامه درمورد آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا 10 بهمن تعیین شده بود که این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی درمورد آمار ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: تا کنون 62 هزار و 195 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده اند .

انتهای پیام


5750707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است