استانی 13:39 - 09 بهمن 1393
فرماندار شهرستان دهاقان:
فرماندار شهرستان دهاقان گفت:‌ غنی‌سازی و کیفیت‌بخشی به اوقات فراغت باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد و پر کردن اوقات فراغت در اولویت امور نیست.

کیفیت‌بخشی به اوقات فراغت سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، علی‌اصغر قاسمیان پیش از ظهر امروز در جلسه‌ ستاد اوقات فراغت اظهار کرد: اوقات فراغت همچون جریانی است که می‌تواند سازنده و یا حتی مخرب باشد.

وی تصریح کرد: چنانچه اوقات فراغت به‌خوبی کنترل و ساماندهی شود می‌تواند منجر به تولید و بهروزی باشد، اما اگر برنامه‌ریزی صحیح و شایسته‌ای در این زمینه صورت نگیرد شاید بتوان آن را یک تهدید دانست.

فرماندار شهرستان دهاقان ادامه داد: اوقات فراغت باید منجربه تولید و اشتغال شود و این وابسته به دستگاه‌های اجرایی است که مجری برنامه‌ها و برگزارکننده دوره‌های مربوطه هستند.

وی افزود: نباید برنامه‌ریزی اوقات فراغت را مختص به زمان یا فصل خاصی دانست، بلکه در تمام ایام و ساعات باید به این امرمهم توجه داشت.

قاسمیان تأکید کرد: با توجه به نیاز امروز، پر کردن اوقات فراغت در اولویت امور نیست بلکه غنی‌سازی و کیفیت‌بخشی به آن است که باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها قرار بگیرد.

وی در مورد کیفیت‌بخشی و ساماندهی برنامه‌های اوقات فراغت بیان کرد: کلاس‌ها و برنامه‌هایی که باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت و توانمندسازی نیروی انسانی و جوان برگزار می‌شود باید متناسب با نیاز روز و با توجه به شرایط محیط، اقلیم، و پتانسیل‌های شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

فرماندار شهرستان دهاقان اضافه کرد: برگزاری چنین جلساتی با موضوع اوقات فراغت ضمن ایجاد زمینه همفکری و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی، می‌تواند از برخی موازی کاری‌ها جلوگیری کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تمام مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط در امر ساماندهی اوقات فراغت به کارآفرینی و ایجاد اشتغال به‌عنوان اهداف کیفیت‌بخشی به این دست از برنامه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در انتهای جلسه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی  و فعالان درزمینهٔ ساماندهی اوقات فراغت با اهدای جوایزی، تقدیر به عمل آمد.


5729198
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است