استانی 10:08 - 03 آبان 1399
فرماندار خدابنده‌ عنوان‌ کرد
ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده‌ گفت: بر اساس آمار فقط ۶۷ واحد تولیدی‌ پوشاک در این شهرستان برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های‌ عامل معرفی شدند.

معرفی ۶۷ ‌واحد تولیدی‌ پوشاک‌ برای‌ دریافت‌ تسهیلات‌ کرونایی

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۱۵ کارگاه تولیدی پوشاک در خدابنده فعال است، اظهار کرد: فقط ۶۷ واحد تولیدی که از شیوع کرونا دچار خسارت شده بودند برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که ارائه تسهیلات برای هر یک نفر ۱۲ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد است.

وی با بیان اینکه خدابنده در تولید پوشاک رتبه اول را در بین شهرستان‌های استان‌ دارد، تصریح کرد: ‌۲۳۰ نفر به ‌صورت‌ مستقیم و ‌۵۰۰  نفر به‌ طور غیرمستقیم مرتبط با این صنعت در حال فعالیت هستند و این در شرایطی است که با مدیریت و برنامه‌ریزی و جذب سرمایه‌گذار می‌توان شرایط را برای توسعه این صنعت فراهم کرد.

بیگدلی با بیان‌ اینکه‌ تولید سالانه‌ پوشاک‌ در کارگاه‌های ‌فعال‌ این شهرستان در حدود ‌۳ میلیون‌ دست‌ لباس‌ است، افزود: درآمد سالانه‌ هر فرد مشغول‌ فعالیت‌ در این‌ واحدها ‌۳۰میلیون‌ تومان است که با به‌روز شدن طرح‌ها می‌توان به توسعه این صنعت امیدوار بود.

فرماندار خدابنده به مشکلات تولیدکنندگان پوشاک در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: عمده مشکلات این نوع واحدهای تولیدی این است که طراحی و بسته‌بندی در مرکز تهران انجام میگیرد و سود اصلی نیز عاید آنها می‌شود. همچنین در شهرستان فقط سری‌دوزی به‌صورت کارمزدی آن هم با دستمزد ناچیز که در منازل به‌صورت مشاغل خانگی انجام می‌گیرد که اغلب فاقد پروانه کسب هستند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در خصوص ایجاد خوشه تولید پوشاک در خدابنده نیز با درخواست از شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تایید در مرکز کشور با شرایط و ضوابط به مدت سه سال می‌توان اقدام کرد.

انتهای پیام


10777458
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است