استانی 14:51 - 23 آذر 1398
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اعلام کرد
ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه جامع کشاورزی سال آینده در محل جدید نمایشگاه برپا خواهد شد، گفت: در حال حاضر پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان ۸۲ پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان

علی یارمحمدیان ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: با وجود شرایط بد اقتصادی، تحریم ها و ... با عزم جدی کارکنان نمایشگاه و فعالان اقتصادی، چهلمین نمایشگاه اصفهان با هدف رونق تولید در شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان، تاکید کرد: نمایشگاه کشاورزی یکی از قدیمی ترین نمایشگاه ها در رابطه با مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی، تکنولوژی های نوین و سیستم های نوین آبیاری است.

وی افزود: نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه با حضور ۱۲۰ شرکت و در فضای نمایشگاهی به مساحت ۹ هزار مترمربع و ۴۰۰ مترمربع فضای باز برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمان، کردستان، گلستان، سمنان، البرز، یزد، همدان و قزوین حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در زمینه سیستم های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه ای و ماشین آلات و مکانیزاسیون برگزار می شود، توضیح داد: معرفی پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه داران حاضر در نمایشگاه، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان، واگذاری فضای کاملا تخصصی جهت بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات شرکت، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و ایجاد زمینه های مناسب جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته های علمی، تجربیات و تخصص از جمله اهداف برپایی نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان است.

یارمحمدیان با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش کیفی نمایشگاه ها هستیم، در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، گفت: طراحی این پروژه حدود ۱۶ سال پیش آغاز شد که در زمان شروع فعالیتم در نمایشگاه، این طرح تنها با بدهی های سنگین و تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، راکد مانده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه امروز یکی از پروژه های فعال شهر اصفهان است، افزود: خوشبختانه اکنون با وجود شرایط بد اقتصادی، پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان ۸۲ پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین با بیش از ۱۰۰ پیمانکار در بخش های مختلف قرارداد منعقد کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر بدهی های پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان به طور کامل پرداخت شده و صورت وضعیت پیمانکاران به روز پرداخت و آنها هیچ بدهی از این شرکت ندارند.

وی با بیان اینکه امروز ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم در پروژه نمایشگاه فعال هستند، تاکید کرد: این نوید را می دهم که سال آینده نمایشگاه جامع کشاورزی در محل جدید پروژه بزرگ اصفهان برپا شود.

انتهای پیام


10318776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است