استانی 15:18 - 02 آبان 1393
امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی ولایتمداری خود را ثابت کرد و در دوران مقام معظم رهبری هم مرید به تمام معنای ایشان بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی ولایتمداری خود را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بیان کرد: راه تقوا و رستگاری از عبادت خدا و بندگی معبود بی‌همتا می‌گذرد.

وی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت و بیان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی پرچمدار ولایت و سیاست‌مدار پرسابقه و محور گروه‌های سیاسی بودند.

خطیب نماز جمعه بوشهر اضافه کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی تمام وجودش برای اسلام و ذوب در ولایت بود و ولایتمداری خود را ثبات کرد و در دوران مقام معظم رهبری هم مرید به تمام معنای ایشان بود.

صفایی‌بوشهری با اشاره به روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی گفت: تربیت نوجوان مهم‌تر از دیگر برنامه‌های این قشر است چرا که جهان سلطه برروی نوجوان و جوان جامعه برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

صفایی‌بوشهری به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و افزود: تمام استان برای برگزاری باشکوه آیین‌های ماه محرم باید آماده باشند و هیئت‌های مذهبی به بهترین شکل عزاداری‌ها را برگزار کنند.

وی، بر توجه به محتواهای مراسم ماه محرم تاکید کرد و گفت: نام امام حسین(ع) اگر در جامعه جاری و ساری باشد اسلام ناب محمدی(ص) حاکم است از این نظر باید مراسم ایام ماه محرم در استان بوشهر ضمن پرهیز از انحرافات، پرمحتوا برگزار شود.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: باید از برخی انحرافات در عزاداری‌های ماه محرم خودداری کرد، نمونه آن قمه‌زنی است که کاری ناپسند است.


5027378
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است