استانی 20:50 - 27 آبان 1397

شورای شهر کرج از استارتاپ‌ها حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع عصر یکشنبه در رویداد استارتاپ مشترک مرکز کسب‌وکارهای نوین شهرداری کرج با شرکت شهرک‌های صنعتی که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: بانوان در حوزه کسب‌وکارهای نوین و تلاش در حوزه‌های مختلف جامعه نقش به سزایی دارند و نقش آن‌ها کمتر از مردان نیست.

وی بابیان اینکه رویداد استارتاپ نقش به سزایی در اشتغال آفرینی دارد و تأثیرات این رویداد در البرز نمایان می شود، گفت: یکی از مشکلات که همه از آن آسیب می‌بینند بیکاری است معضلی که جامعه بدان گرفتار است، باید رویکردها در این حوزه تغییر کند.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: باید به دنبال کسب‌وکار کوچک که فضای قابل‌توجهی موردنیاز ندارد باشیم، کلان‌شهر کرج نیازمند توسعه کسب‌وکارهای نوین است.

زارع بابیان اینکه فکرهای بسیار خوب و نوآورانه‌ای در حوزه اشتغال و تولید ثروت در استارتاپ ها  عرضه می‌شود، گفت: استان البرز و شهر کرج زمینه مساعدی برای رشد اشتغال از راه استارتاپ دارند.

وی عنوان کرد: یکی از استارتاپ های کرج جنبه بین‌المللی پیداکرده و در حوزه  کاهش ترافیک و مسائل زیست‌محیطی تأثیرگذار بوده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران در حال ارزش‌آفرینی و درآمدزایی است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه اعتمادبه‌نفس و کار تیمی باید در حوزه کسب‌وکارهای نوین با جدیت پیگیری شود، افزود: شورای اسلامی شهر کرج از کسب‌وکارهای نوین و استارتاپ حمایت می‌کند.


9976895
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است