اجتماعی 14:44 - 27 شهریور 1393
آخرین وضعیت آب و هوای کشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور در سه روز آینده، از بارش باران در سواحل شمالی کشور خبر داد.

بارش باران در سواحل شمالی

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: براساس آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هواشناسی کشور طی سه روز آینده، شاهد بارش باران در سواحل شمالی کشور، استان اردبیل و شمال استان آذربایجان شرقی خواهیم بود که این وضعیت گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت دریای خزر در این مدت مواج پیش‌بینی شده، گفت: طی امروز و فردا با توجه به افزایش سرعت باد در استان‌های البرز و تهران، احتمال بروز گرد و خاک در این دو استان وجود دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین از وقوع طوفان و گرد و خاک در مناطق شرقی کشور به ویژه زابل خبر داد و گفت: در سه روز آینده طوفان و گرد و خاک منجر به کاهش دید افقی در این مناطق خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران در روزهای جمعه و شنبه نیز گفت: در این مدت آسمان تهران صاف و در پاره‌ای از نقاط با گرد و خاک پیش‌بینی شده و بیشینه دما در این استان نیز به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه 32 و 33 و کمینه دما در این مدت 21 و 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه همچنین درباره وضعیت آب و هوا در دو استان گیلان و مازندران نیز گفت: برای روز جمعه آسمان این دو استان وضعیت نیمه ابری همراه با بارش پراکنده، وزش باد و مواج بودن دریا و در روز شنبه نیز آسمان این دو استان کمی ابری، گاهی نیمه ابری و همراه با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، استان اردبیل را با بیشینه و کمینه دمای 19 و 10 درجه سانتیگراد در روز جمعه خنک‌ترین استان کشور اعلام کرد و گفت: استان خوزستان نیز با بیشینه دمای 43 و کمینه دمای 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین استان کشور در روز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام


4748224
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: کارکرد این شورا نگاه درون سازمانی و فرهنگ سازی است، حوزه فرهنگ در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵ هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده به چرخه حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضایی قلعه نو برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از اختصاص ۱۳۲ شعبه اخذ رای سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه (تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، ۳۶ میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، ۳۶ میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر افزایش روند تأمین اعتبارات محیط زیستی گفت: هدف مسوولان اولویت دادن به رفع تنگناها و مشکلات و ایجاد ترازمندی در زمینه چالش‌ها است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است