ورزشی 12:38 - 09 تیر 1394
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید این فصل تیم خوبی خواهند داشت، اگر باشگاه‌های نظامی اجازه دهند که بازیکنان جوانشان در سایپا بمانند.

انتقاد جلالی از تیم‌های نظامی و قانونی که "ضد فوتبال" است

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند آماده سازی تیمش، اظها‌ر کرد: تمریناتمان را مرتب انجام می‌دهیم. اولین تیمی هستیم که سومین هفته‌ از تمرین را آغاز کرده‌ایم ولی مشکلاتی برای تیم به وجود آمده که دست ما نیست. آقایان در اتاق‌هایشان نشسته‌اند و مشکلات را نمی‌بینند. تیم ما، تیم جوانی است که فصل گذشته از چهارده بازیکن جوان بهره می‌برد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: بعد از یک فصل که بازیکنان با تجربه شدند و باید از آنها استفاده کنیم، تیم‌های نظامی روی سر ما ریخته‌اند و قصد جذب این بازیکنان را دارند. باشگاه سایپا اختیاری در جذب این بازیکنان ندارد. حال که این مسائل به وجود آمده است، باشگاه به دنبال منحل تیم‌های پایه خود است. در ایران چند تیم سازندگی می‌کنند؟ اگر سایپا هم تیم‌های پایه‌اش را تعطیل کند نبض ضعیف فو‌تبا‌ل قطع می‌شود و دیگر انگیزه ای برای جوانگرایی در باشگاه نمانده است.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال جلساتی را برای حل این مشکل با متولیان فو‌تبا‌ل برگزار کرده‌اید؟ خاطر‌ نشان کرد: بارها با تاج و اعضای فدراسیون برای حل این مشکل جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. الان می‌خواهیم تیم مان را جمع کنیم، اما نگرانیم که مبادا باشگاهی نظامی بخواهد بازیکنان را از تیم جدا کند. باشگاه نظامی خودش به دنبال بازیکن‌سازی برود. سربازی وظیفه مقدسی است که بر دوش همه ماست، اما در حال‌ حاضر 20 سال از آخرین جنگ ایران گذشته و ما کماکان فو‌تبا‌لیست‌ها را به سربازی می‌بریم. این قانون کاملا بر ضد فو‌تبا‌ل است.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا رضایت نامه اخباری را برای انتقال به تیم دیگری صادر خواهند کرد؟ خاطر‌ نشان کرد: فقط اخباری نیست که خواستار جدایی شده،‌ بلکه پنج – شش بازیکن که باشگاه بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرده است و در این تیم به جایی رسیده‌اند می‌خواهند از تیم بروند.

سرمربی سایپا درباره جذب غلامرضا رضایی و رضا نوروزی، اظها‌ر کرد: از عملکرد این دو بازیکن رضایت داشتیم و به تیم اضافه کردیم. فکر نمی‌کنم ترافیکی در خط حمله داشته باشیم. این تیم، تیم خوبی خواهد شد، اگر تیم‌های نظامی اجازه دهند!

وی درباره مذاکره سایپا با جواد نکونام نیز تاکید کرد: به طور جدی با او وارد مذاکره شده‌ایم و خواهان حضور او در سایپا هستیم. با خود او به صورت شخصی صحبت کرده‌ام و می‌خواهیم در روزهای آینده وضعیت او مشخص شود. هنوز از سهمیه لیگ برتری سایپا باقی‌ مانده و با توجه به نیازمان بازیکن جذب می‌کنیم.

سرمربی سایپا درباره ادامه تمرینات تیمش نیز گفت: هفته‌ آینده یک اردوی خارج از کشور خواهیم داشت که هنوز مکان آن مشخص نشده و بعد از آن هم چند بازیکن تدارکاتی انجام می‌دهیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


6666096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است