فرهنگی‌هنری 08:17 - 28 فروردین 1397
تجلیل از افشاگران رسوایی‌های جنسی؛
برندگان جایزه پولیترز ۲۰۱۸ در بخش روزنامه نگاری دوشنبه(ساعت اولیه سه‌شنبه به وقت ایران) در دانشگاه کلمبیای نیویورک معرفی شدند.

برندگان پولیتزر ۲۰۱۸ روزنامه‌نگاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه، برندگان بهترین آثار روزنامه‌نگاری سال ۲۰۱۸ در ۱۴ بخش شناخته شدند.

برندگان عبارتند از:

در بخش سرویس عمومی: نیورک تایمز و نیویورکر برای پوشش رسوایی جنسی در هالیوود و ایجاد آزار جنسی برای زنان در صنعت سرگرمی و دیگر صنعت‌ها در سراسر جهان

گزارش خبری: کارکنان پرس دموکرات در سانتا رزای کالیفرنیا برای پوشش اخبار مربوط به آتش سوزی‌های این منطقه

گزارش تحقیقی: به واشنگتن پست برای افشای اخبار مربوط به کاندیدای سنا روی مور درباره آزار جنسی دختران نوجوان

گزارش اکتشافی: به کارکنان آریزونا ریپابلیک و یواس‌ای تودی نت‌ورک برای پوشش خبری مربوط به اظهارات ترامپ درباره دیوار کشیدن در مرزهای جنوبی

گزارش محلی : به گروه واشنگتن پست و گروه کارکنان نیویورک تایمز برای پوشش روابط بین مقامات رسمی روسیه و تیم دونالد ترامپ

گزارش بین‌المللی: به کلر بالدوین، اندرو آر. سی مارشال و مانوئل موگاتو از «رویترز» و «ریپورتینگ» برای پوشش اخبار مربوط به جنگ خونین مواد مخدر توسط رودریگو دوآرته رییس جمهوری فیلیپین

نوشته‌ بلند: به راشل کادزی گانسا گزارشگر آزاد «جی کیو» برای تصویری از دیلن روف قاتل چارلستون

تفسیر: به جان آرچیبالد از آلاباما مدیا گروپ برای تفسیر درباره فساد سیاسی، حقوق زنان و دورویی در آلاباما و سراسر آمریکا

نقد: به جری سالتز از نیویورک مگزین برای مجموعه کارهایش درباره هنرهای بصری در آمریکا

سرمقاله: به اندی دومینیک از دس ونیس رجیستر برای بررسی عواقب خصوصی‌سازی بخش سلامت در آیوا   

کارتون: به جیک هالپرن، نویسنده آزاد و مایکل اسلوآن کارتونیست آزاد برای روایت گرافیکی پرقدرت درباره مهاجران منتشر شده در نیویورک تایمز

عکس: به رایان کلی از دیلی پروگرس برای تصویر تظاهرات گروهی معترض در شارلوتزویل ویرجینیا

عکس خبری: به گروه رویتز برای تصاویری از خشونت علیه پناهندگان روهینگیا در میانمار

جایزه پولیتزر جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که بخش‌های گوناگون دارد. این جایزه معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا است که هر سال (از سال ۱۹۱۷) با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران (و نیز به نویسندگان و شاعران و موسیقی‌دانان) داده می‌شود. این جایزه به‌نام بنیان‌گذار آن جوزف پولیتزر، روزنامه‌نگار مجاری‌تبار آمریکایی، در سده نوزدهم نام‌گذاری شده‌است.


9748160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است