استانی 12:31 - 31 شهریور 1396
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛
اردبیل – همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح در اردبیل به نمایش درآمد.

اقتدار نیروهای مسلح در اردبیل به نمایش درآمد/پاسخی کوبنده به دشمن

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر جمعه در این مراسم  هفته دفاع مقدس را فرصتی برای نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح دانست.

جلیل بابازاده با تأکید به اینکه امنیت و آرامش امروز و سربلندی در مقابل دشمنان مرهون خون شهدا است، اضافه کرد: ارتش، بسیج و سپاه غیور مدافع آرمان‌های شهدا و ادامه دهنده مسیر آن ها است.

وی با تأکید به اینکه امروز نمایش اقتدار ملی ضرورت ویژه دارد، اضافه کرد: دشمن باید از آمادگی و حضور در صحنه نیروهای مردمی و انقلابی مطلع بوده و گمان بد برای ضربه زدن به کشور را نداشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تأکید به اینکه امروز نیروهای مسلح تبعیت از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و تبعیت از سیره و سلوک شهدا را هدف اصلی خود قرار داده است، اضافه کرد: در مقابل اقتدار کشور تمامی ترفندهای دشمن نقش بر آب خواهد شد.

بابازاده با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا متذکر شد: آمریکا اقدامی جز جنگ روانی انجام نمی‌دهد اما به برکت خون شهدا استکبار جهانی نابود خواهد شد.

وی با تأکید به اینکه آمریکا در میدان عمل شکست خورده است، اضافه کرد: امروز با رژه مقتدرانه نیروهای مسلح، توانمندی نظامی کشور به نمایش درآمد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تأکید به اینکه اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید را در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: امروز وظیفه ما تبعیت از شهدا و گام برداشتن در مسیر آن ها است.

بابازاده با اشاره به اینکه مسیر شهادت ادامه داشته و امروز نیز شاهد جانفشانی شهدای مدافع حرم هستیم، متذکر شد: شهدا برای حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.


9430348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است