استانی 02:00 - 02 فروردین 1397
جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی:
گرگان- جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گلستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی 21 هزار و ۴۵۷ نفر به اورژانس های گلستان مراجعه داشتند.

بیش از ۲۱۰۰۰ نفر به مراکز اورژانس گلستان مراجعه کردند

علی متکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرد و از ابتدا تا روز سه‌شنبه در بخش معاونت دارو از ۳۸ مورد داروخانه بازدید به عمل آمد.

وی در خصوص بحث درمان، افزود: در این مدت 21 هزار و ۴۵۷ نفر به اورژانس مراجعه داشتند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.

جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گفت: در این مدت ۹۹۸ عمل جراحی و ۲۲۳ زایمان طبیعی انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان مقیم در بیمارستان‌های استان ۱۶۴ نفر است، تصریح کرد: از ابتدای این طرح هزار و ۷۶۲ پزشک عمومی و متخصص در این مدت در مراکز درمانی به بیماران خدمات ارائه دادند.

متکی اظهار کرد: ۹ هزار و ۶۲۵ نفر توسط متخصصان در درمانگاه‌های تخصصی ویزیت شدند.

وی با اشاره به بحث بهداشت، افزود: ۱۲ هزار و ۴۱۵ مورد از سامانه آب‌رسانی بازدید به‌عمل‌آمده که از این بازدیدها ۲۴ مورد منجر به تعطیلی و ۲۸۴ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گفت: از ابتدای طرح تا روز سه‌شنبه ۹۷۶ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ انجام شد، از این تعداد ۲۲۴ مورد تصادف که ۹۹ مورد جاده‌ای بود.


9722384
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است