استانی 09:34 - 09 مهر 1399
ایسنا/یزد فیلم داستانی «در امتداد بی انتها» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی مرعشی» و تهیه کنندگی «سید علیرضا کاظمی» با موضوع بی‌آبی و خشکسالی ساخته شد.

فیلم داستانی «در امتداد بی انتها» در یزد ساخته شد

بر اساس این فیلم داستانی، در آینده فرضی ولی نچندان دور بخش‌های بزرگی از زمین خشک و بی‌آب می‌شود در حالی که مردمان به سمت مناطق پر آب‌تر مهاجرت می‌کنند و عده اندکی با بی‌آبی مبارزه می‌کنند. در این هنگامه مردی که در جستجوی یافتن تنها یابنده آب‌های زیرزمینی است، مجبور می‌شود با دخترکی همسفر شده و از بیابان عبور کند.

«مهدی مرعشی» نویسنده و کارگردان این فیلم داستانی در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید:  شاید ما مردمان کویر بیشتر از هر کسی مفهوم کم‌آبی را بفهمیم چرا که آب برای ما با مفهوم زندگی عجین شده است.

وی اضافه می‌کند: ما با چشمان خود حرکت شن‌های روان و طوفانی‌های خشمگین کویر را دیده‌ایم و اگر عشق نبود هرگز در این جای جهان نشانه‌ای از زندگی انسان وجود نداشت لذا این فیلم داستانی از ستایش عشق و زندگی است.

«سید علیرضا کاظمی» تهیه‌کننده این فیلم هم اظهار می‌کند: من یک مدیر صنعتی هستم و هنرمند نیستم اما آنچه باعث ورود من به این عرصه در حد حضور کمتر فیزیکی و بیشتر حمایتی شد، حمایت نکردن مسئولانی که در پست یا مقام دولتی با دسترسی به منابع مفید و موثر دولتی هستند، از این اثر هنری بود.

وی می‌گوید: خوشحالم که بتوانم به عنوان یک انسان موثر از قشر مظلوم هنرمند که شاکله ساخت فرهنگ در دستانشان هست، حمایت کنم و امیدوارم گارد بسته این عزیزان که به حق با تحمل ناملایمات ایجاد شده از افرادی که وظیفه حمایت دارند و نمی‌کنند، ایجاد شده بازتر و پذیرای افرادی که توان حمایت برای تولید محصولا ت مفید فرهنگی دارند، داشته باشند.

در این فیلم که به زودی وارد جشنواره‌ها و بازار فیلم‌های کوتاه می‌شود، پیام  احمدی نیا، سیدة ضحی کاظمی، محسن عالم‌زاده، اسماعیل ملا نوری، دنیا میر رکنی، جواد شاکری، علیرضا اخوند زاده و اصغر کریمی، ایفای نقش کرده‌اند.

مشاور هنری و طراح صحنه‌ی این فیلم؛ ابوالفضل سلیمی دربرزی، مدیر فیلمبرداری؛ رامین راستجو، مدیر صدابرداری؛ مجتبی زارع، مدیر تولید؛ مهدی قانع، تدوین؛ سعیدسلمان روغنی، طراح گریم؛ مهدی هدایتی، طراح لباس؛ بهناز زحمت کش، عکاس؛ بیتا سلیمی، مدیر تدارکات؛ حامد غنی و برنامه‌ریز این فیلنم داستانی نیز هادی رحیم‌دل هستند.

انتهای پیام


10741221
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است