استانی 03:26 - 01 شهریور 1393
رئیس سابق هیت جودو استان اصفهان:
رئیس سابق هیت جودو استان اصفهان گفت: تا پایان روزی که حکم ریاست هیئت جودو را داشتم، در این هیئت فعالیت کردم و پس از این تاریخ این امانت را تحویل دادم.

تا پایان دوره ریاستم در هیئت حضور داشتم

سید رضا رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حدود یک ماه قبل دوره ریاستم در هیئت جودو استان اصفهان به پایان رسید و هیئت را که امانتی در اختیار من بود، تحویل دادم.

وی با اشاره به ثبت نام نکردن برای مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اصفهان یادآور شد: به دلیل تألمات روحی ناشی از دست دادن فرزندم، تمایلی برای ادامه ریاست در هیئت جودو نداشتم و برای ریاست هیئت ثبت نام نکردم. به عنوان عضوی از جامعه جودو همواره در کنار این رشته خواهم بود و هر کاری که از دستم بر بیاید برای پیشرفت این رشته ورزشی انجام می‌دهم.

وی تاکید کرد: فعالیت من در رشته جودو به دلیل علاقه‌ام به این رشته بود و امیدوارم هر فردی مسئولیت هیئت را در اختیار می‌گیرد، بتواند برای این هیئت و این رشته ورزشی مثمر ثمر باشد.

به گزارش فارس، رفیع‌زاده در سه دوره گذشته ریاست هیئت جودو استان اصفهان را برعهده داشته است.


4537169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است