استانی 14:47 - 04 تیر 1401

۱۰ آسانسور غیر استاندارد در لرستان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان‌های مسکونی، تجاری و پزشکان انجام می‌شود.

وی افزود: آسانسورهای پلمب شده در سه ماه اول سال جاری شامل چهار دستگاه در ساختمان مسکونی شخصی، چهار دستگاه در مسکن مهر، یک آسانسور نصب شده در دستگاه اجرایی و یک آسانسور در ساختمان پزشکان بوده است که به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

قنبریان اظهار کرد: عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت‌های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.


11604403
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است