استانی 20:09 - 04 اردیبهشت 1393
به مناسبت هفته مشاغل
رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نمایشگاه معرفی مشاغل در نواحی 14گانه آموزش و پرورش این استان به مناسبت هفته مشاغل برپا شده و آماده بازدید دانش‌آموزان است.

نمایشگاه معرفی مشاغل در نواحی آموزش و پرورش قزوین برپا شد

سید یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه معرفی مشاغل با شعار « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در نواحی و مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این هفته 70 نمایشگاه در دبیرستان‌ها، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش دخترانه و پسرانه این استان با هدف آشنا کردن دانش‌آموزان با رشته‌های مختلف تحصیلی برای انتخاب رشته، آشنایی با مشاغل و حرفه‌های مختلف مورد نیاز در جامعه و بازار کار و توجیه اهمیت و ضرورت کار در زندگی فردی و اجتماعی برای بازدید دانش‌آموزان برپا شده است.

رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: هدایت صحیح دانش‌آموزان به رشته‌های مختلف تحصیلی و آماده‌سازی آنان برای تحصیلات عالی و ورود به بازار کار متناسب با استعداد و علاقه، با توجه به امکانات و نیازهای جامعه، تلاش همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت را می‌طلبد.

حسینی یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی تحصیلی و شغلی از برنامه‌های هفته معرفی مشاغل بوده و هدف از نامگذاری این هفته آشنایی دانش‌آموزان با استعدادها و علایق خود است تا بتوانند در آینده شغل مورد نیاز و علاقه را انتخاب کنند.

به گفته وی در این هفته سخنرانی‌هایی برای دانش‌آموزان با حضور صاحبان حرفه‌ها و مشاغل برگزار می‌شود که در این ارتباط سعی شده از والدین دانش‌آموزان نیز استفاده شود.

رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: همچنین  توزیع نرم‌افزار اطلس بومی مشاغل بین مدارس این استان، بازدیدهای دانش‌آموزان از نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی و تولیدی و اعلام نتایج آزمون استعداد و رغبت دانش‌آموزان سال اول متوسطه از جمله برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در مدارس استان قزوین است.


3568782
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است