استانی 00:14 - 04 تیر 1397

شهرداران اردبیل از آموزش‌های تخصصی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استاندار اردبیل، مسعود امامی یگانه در همایش آموزشی شهرداران و شوراهای شهر اردبیل در سرعین افزود: امسال دوره آموزشی متعدد برای شهرداران، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری ها به صورت کاربردی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا یک دوره آموزشی به مدت سه روز در شهر سرعین با هدف ارتقا تخصص مدیران و کارشناسان شهرداری ها با قوانین و مقررات حوزه های تخصصی در حال برگزاری است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه محوریت این دوره آموزشی آشنایی با کمیسیون های مالی و معاملاتی در شهرداری ها است، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره با نحوه تملک املاک در شهرداری ها و شیوه های کاربردی آشنا می شوند.

وی با اشاره به بهره گیری از اساتید متخصص در این حوزه یادآور شد: از دیگر محورهای این دوره آموزشی آشنایی با انواع درآمد و درآمد پایدار در شهرداری ها و حوزه شهری است و تلاش می کنیم در تمامی زمینه ها از فرصت های موجود بهره مند شویم.

به گفته امامی یگانه این دوره با حضور مدیران و مسئولان شهرسازی، مالی، حسابداری، امور حقوقی، درآمد و کارشناسان حوزه های ذیربط در قالب سه عنوان دوره برگزار می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این طی سال جاری دوره های آموزشی متعددی با موضوعات و عناوین کاربردی برای شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارکنان شهرداری ها پیش بینی شده است.


9821535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است