وبگردی 10:20 - 28 مهر 1393
بزرگترین گروه ضد اخلاقی شبکه مجازی به دست عناصر سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) در اصفهان شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) امروز گفت: این گروه که  دارای شش سرشاخه  اصلی است که با راه اندازی محیط های ضد اخلاقی و مستهجن در شبکه های مجازی اقدام به عضوء گیری و اغفال دختران و پسران جوان می کرد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار غلام رضا  سلیمانی با بیان اینکه افراد این گروه با سرویس های جاسوسی هم مرتبط هستند افزود:هر یک از این سرشاخه ها  در حدود یک سال فعالیت خود بین 300 هزار تا 360 هزار عضو از سراسر کشور جذب کرده بود.

 وی افزود: مرکز سایبری سپاه صاحب الزمان(عج الله) پس از یک سلسله اقدامات فنی اطلاعاتی پیچیده این افراد را که در شبکه های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی فعال بودند شناسایی کرد و همه شش سرشاخه شناسایی  بدست عناصر اطلاعاتی در چندین شهرستان استان اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به اعمال مجرمانه خود در سایت های ضد اخلاقی اعتراف کرده اند گفت: این گروه پس از  هدایت جوانان برای اعمال منافی عفت، آنها را از فضای مجازی به حقیقی هدایت می کردند و برای آن ها مراسم دسته جمعی  می گرفتند.

سردار سلیمانی با هشدار به خانواده ها مبنی بر نظارت بیشتر بر فعالیت فرزندان خود در شبکه مجازی ،افزود: از فرستادن اطلاعات و تصاویر  به گروه های مختلف که با عناوین مختلف عضو گیری می کنند خوداری کنند و از عضویت در آنها بپرهیزند.


4989844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ما به عنوان والدین به قول خود عمل می‌کنیم، این کار به فرزندانمان کمک می‌کند احساس امنیت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید آماده مواجه با آثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتراژ سریال «آژانس دوستی» به عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین تیتراژ‌های مرتبط با سریال‌های دهه هفتاد سیما محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به روز‌های کنکور بازار صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی گرم شده که مدعی فروش یا پیش فروش سوالات کنکور هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یافتن فرد مناسب برای ازدواج به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تبعیض نژادی در مجازات اعدام در آمریکا از زمان صدور حکم تا اجرای آن در اتاق‌های اعدام سیاه‌پوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کپک‌ها برای سلامت بدن انسان بسیار مضر هستند بنابراین باید آن‌ها را با روشی اصولی و صحیح با ماده‌ای مناسب از بین ببرید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اصلی‌ترین پیام مانور پهپادی و موشکی ایران در عملیات «وعده صادق»، اثر معکوس چند دهه تحریم علیه کشورمان بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در دنیای شلوغ ما که همه عجله دارند، چت کردن به یک وسیله ارتباطی سریع تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر ایمان به خدا و پیغمبر دارید، نباید دشمن خدا را دوست داشته باشید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است