سیاسی 18:48 - 29 شهریور 1393
اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، مثال زدنی است.

به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور به برکت انقلاب، رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید است.



وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 86 هیات سیاسی در سطح وزرا و بالاتر به اصفهان سفر کردند، گفت: میزان سفر گردشگران خارجی نسبت سال های گذشته سه برابر شده است.



استاندار اصفهان بااشاره به لزوم توجه به افزایش تعداد اماکن اقامتی و هتل های استان اصفهان، گفت: باتوجه به استقبال گردشگران خارجی باید نسبت به وضعیت و تعداد هتل ها و اماکن اقامتی استان اصفهان بازنگری شود.



زرگرپور فرماندار جدید شهرستان مبارکه را به تعامل با مردم و مسوولان توصیه کرد و گفت: شهرستان مبارکه قطب مهم صنعت کشور و استان اصفهان است که زمینه شکوفایی بیش از پیش در این شهرستان وجود دارد.



وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان مبارکه گفت: از بین 24 فرماندار استان اصفهان، امروز بیستمین فرماندار جدید در استان اصفهان معرفی شد.



استاندار اصفهان معیار انتخاب مدیران استان اصفهان را اعتدال، تخصص ،کارآمدی و تعامل با مردم و مسوولان اعلام کرد و افزود: تمام نیروهای اصولگرا ، اصلاح طلب ، مستقل و کسانی که فکر و ایده ای برای پیشرفت و توسعه شهرستان دارند باید بتوانند براحتی با فرماندار دیدار و ایده های خود را مطرح کنند.



وی افزود: در ارزیابی عملکرد مسوولان و فرمانداران، اصل بر رضایتمندی مردم و در راس آنها رضایت خانواده شهدا است.



زرگر پور با اشاره به توانمندی های صنعتی و کشاورزی مبارکه، اظهار کرد: این شهرستان در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی از شهرستان های مطرح استان اصفهان است.



وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوب فرماندار و مسوولان شهرستان، طرح های نیمه تمام مبارکه برای فراهم شدن زمینه اشتغال بیشتر در این شهرستان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.



در آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید مبارکه ، ائمه جمعه شهرهای مبارکه، طالخونچه، کرکوند مجلسی ، ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند.



در این مراسم که امروز برگزار شد، « سید محمد علی احمدی » به عنوان فرماندار جدید شهرستان مبارکه معرفی و از زحمات دو ساله « مهدی سلیمانی » تقدیر شد.



شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.



پ/7150/ 7132

انتهای پیام /*


4755283
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است