ورزشی 11:00 - 28 خرداد 1398
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بلژیک از روملو لوکاکو خواست تا برای پیشرفت بیشتر منچستریونایتد را ترک کند.

مارتینس: لوکاکو باید یونایتد را ترک کند

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی در این فصل عملکرد چندان خوبی در منچستریونایتد نداشت و زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن او از یونایتد به گوش می‌رسد. روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک در مصاحبه‌ای جدایی لوکاکو را از یونایتد تایید کرد و گفت: مشخص است که لوکاکو می‌خواهد یونایتد را ترک کند و باید هم این کار را انجام بدهد. رفتن لوکاکو برای هر دو طرف اتفاق خوبی است و الان مهمترین مساله این است که او بتواند تیم درست و خوبی را برای آینده خود انتخاب کند.

منچستریونایتد برای جذب روملو لوکاکو ۷۵ میلیون پوند به اورتون پرداخت ولی این بازیکن بلژیکی آن طور که باید نتوانست انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر در آستانه جدایی از اولدترافورد است و اینتر تنها تیمی است که فعلاً برای جذب این مهاجم اقدام کرده است.

لوکاکو که سابقه بازی در تیم‌های اورتون، وست برومویچ و چلسی را در کارنامه خود دارد، با ۷۵ میلیون پوند و ۱۵ میلیون پاداش راهی یونایتد شد و سه سال از قرارداد او با این تیم باقی مانده است.

روملو لوکاکو این هفته در مصاف با اسکاتلند و قزاقستان موفق به زدن ۳ گل ملی شد و گفته شده است در این اردو روبرتو مارتینس از لوکاکو درخواست کرده برای افزایش آمادگی یونایتد را ترک کند.

انتهای پیام


10152829
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است