ورزشی 19:45 - 12 تیر 1394
مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال امروز (جمعه) با رئیس فدراسیون والیبال ایران دیدار و در باره مسائل مختلف گفت وگو کرد.

تقاضای مدیرکل FIVB برای دیدار با رئیس جمهور
به گزارش عرش نیوز؛فابیو آزِوِدو (Fabio Azevedo) مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) (که پس از دکتر اری گراچا فیلیو داسیلوا رئیس FIVB، نفر دوم این سازمان محسوب می شود) صبح امروز جمعه وارد تهران شد و پس از حضور در فدراسیون والیبال با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.



فابیو در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های والیبال ایران در چند سال اخیر گفت: من شاهد برنامه‌ها و تلاش فدراسیون والیبال ایران در هشت سال گذشته بودم و ثمره این تلاش نتایج تیم ملی والیبال در رویدادهای مختلف است.



وی در این نشست یک و ساعت و نیمه با بیان اینکه والیبال ایران رشد خوبی داشته است، افزود: این رشد نشانگر برنامه‌ریزی خوب فدراسیون در این زمینه است. به یقین مشکلاتی پیش رو دارید که باید در طول زمان آنها را بر طرف کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.



رئیس فدارسیون والیبال ایران نیز در این نشست در باره برنامه‌های والیبال ایران توضیحاتی ارائه کرد و از اولویت برنامه‌های فدراسیون برای والیبال زنان ایران گفت: در حال حاضر والیبال زنان ایران در سه رده سنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و در مسابقات باشگاه‌های ایران نیز در لیگ برتر، دسته یک و زیرگروه زنان فعالیت مطلوبی در این رشته ورزشی دارند.



مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال در پایان از علاقه‌مندی رئیس فدراسیون جهانی والیبال برای دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران گفت و از رئیس فدراسیون والیبال کشورمان خواست مقدمات این دیدار را فراهم کند.



تیم ملی والیبال ایران امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ جهانی والیبال به مصاف روسیه می‌رود که مدیر کل فدراسیون جهانی والیبال یکی از مهمانان ویژه این مسابقه است.

منبع: فدراسیون والیبال

6686991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است