بین‌الملل 09:28 - 04 آذر 1399

تا زمان توقف جنگ یمن حملات به اهداف عربستان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «نصر الدین عامر» معاون وزیر اطلاع رسانی یمن به عملیات موشکی اخیر یمنی‌ها علیه تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تا زمان توقف جنگ یمن حملات به اهداف عربستان ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش، این مقام یمنی تصریح کرد: حملات به عمق عربستان سعودی ادامه خواهد یافت؛ تا زمانی که جنگ متوقف نشود هیچ آتش بسی برقرار نخواهد شد. نیروهای یمنی حق دفاع خاک خود را محفوظ می‌دانند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌های غربی مبنی بر مذاکرات میان انصارالله و عربستان سعودی را قویاً تکذیب کرد. عامر در این خصوص تأکید کرد: هیچ مذاکرات محرمانه‌ای میان دو طرف برگزار نشده است.

پیشتر «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ضمن تبریک به نیروهای مسلح این کشور پس از عملیات موفقیت آمیز علیه تأسیسات نفتی «آرامکو» عربستان به وسیله موشک «قدس ۲»، گفته بود: تمامی اهداف ما در کشورهای متجاوز، مشروع هستند.

همچنین «عبدالوهاب المحبشی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تأکید کرده بود: موشکی که اخیراً تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان را هدف قرار داد در واقع برای هدف قرار دادن منطقه ایلات در اراضی اشغالی اختصاص یافته بود.


10824193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است