سیاسی 16:15 - 02 بهمن 1398

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران با تاخیر برگزار می شود

مهدی اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح آخرین فرآیندهای تشکیل لیست ۳۰ نفره تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به لیست تهران فرآیندی را طراحی کرد که این فرآیند براساس زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف تهران در روز پنج شنبه یک گام دیگر به نهایی شدن لیست تهران نزدیک خواهد شد افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و دعوت از ۱۵۹ نامزد انتخاباتی تهران که براساس نظر احزاب، اقشار، اصناف، تشکل‌ها و چهره‌های شاخص معرفی شدند و از طریق مصاحبه نهایی شدند.

اقراریان ادامه داد: در روز پنج شنبه این امکان برای اعضای مجمع عمومی تهران فراهم خواهد شد تا بتوانند اطلاعات علمی و عملی این ۱۵۹ نفر را در سایت شورا مشاهده کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پیش از این امکان بارگذاری اطلاعات از سوی کاندیداها را در سایت فراهم کرده بودیم تا اعضای مجمع تهران با شناخت بهتر به رأی دادن و تشکیل لیست ۳۰ نفره اقدام کنند.

اقراریان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گام دوم انقلاب با نگاه به تجربه سیاست‌ورزی در چهار دهه گذشته به دنبال وحدت بین تمام جریان‌ها و سلیقه‌های داخل جبهه انقلاب اسلامی است عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در تهران به یک لیست واحد دست پیدا کرده و در راستای ائتلاف جریانات مختلف انقلاب اسلامی گام برداریم.

اقراریان در ادامه تاکید کرد: لیست منتشر شده در رسانه‌ها به عنوان لیست شورای ائتلاف، لیست نهایی نیست چرا که ممکن است ترکیب این لیست در پی جلساتی که با هدف دستیابی به وحدت حداکثری در حال برگزاری است تغییر کند که در این صورت لیست نهایی قبل از رأی گیری در مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران خاطر نشان کرد: مجمع عمومی تهران که قرار بود این هفته برگزار شود با هدف وحدت حداکثری هفته آینده با حضور اقشار مختلف از شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.


10357678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع تشخیص مصلحت نظام بند (ب) ماده ۳ لایحه برنامه هفتم اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان را که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، مورد بررسی قرار داد و آن را با اصلاحات بعمل آمده به مصلحت ندانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: برنامه عملیاتی تحقق ‌شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، به تصویب هیأت وزیران رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت که قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها به صراحت گفته شد که تصمیم ایران برای پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی قطعی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازجمعه این هفته تهران، ۳۱ فروردین ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سلیمانی گفت: در آینده نزدیک، شاهد ارائه تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» راهپیمایی جمعه‌های خشم و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق این هفته هم برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت: ما نباید برد ژئوپلیتیک‌مان را به خواسته رژیم اسرائیل تغییر دهیم. اسرائیل هیچ چیز نیست و ۱۰ دقیقه بدون آمریکا دوام نمی‌آورد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی باعث تعجب صهیونیست‌ها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است