استانی 03:03 - 07 آذر 1393
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از تکمیل و راه‌اندازی 20 چمن مصنوعی در روستاهای دشتستان تا دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی 20 چمن مصنوعی در روستاهای دشتستان تا دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نادر آزاده شامگاه پنجشنبه در نشست با مسئولان هیئت‌های ورزشی دشتستان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه اهمیت و ارزش زیادی دارد و امیدواریم در این مسیر گام‌های اساسی برداریم.

وی افزود: دشتستان دارای استعدادهای درخشانی در عرصه ورزش در سطح ملی و بین‌المللی است و امیدواریم با حمایت از ورزشکاران این شهرستان شاهد اعتلای ورزش دشتستان و رسیدن به جایگاه واقعی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از تکمیل 20 چمن مصنوعی در روستاهای دشتستان تا دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به ورزش در روستاها دارد که از جمله اقدامات ارزشمند وی احداث 20 زمین چمن مصنوعی در دشتستان است که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

آزاده یادآور شد: رسیدگی به ورزش مناطق دورافتاده و کمتربرخوردار و حمایت از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی مورد توجه و تاکید مسئولان است و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات به اهداف خود برسیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از تخصیص 75 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش دشتستان خبر داد و گفت: انتظار داریم اعتبارات هیئت‌های ورزشی نیز افزایش یابد تا بتوانیم از تیم‌های ورزشی حمایت بیشتری کنیم.

آزاده بیان کرد: دشتستان پیشینه درخشانی در ورزش دارد و اگر می‌خواهیم گذشته پرافتخار ورزش دشتستان را زنده کنیم باید از تمام توان و ظرفیت موجود در شهرستان به نحو مطلوب بهره ببریم.


5286896
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است