گوناگون 16:23 - 05 اسفند 1396
با حضور قاریان و اساتید قرآنی بین المللی
کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن با تلاوت اساتید بین‌المللی هدیه به شهدای امنیت در فرودگاه مهرآباد برپا می‌شود.

برپایی کرسی‌های تلاوت نفحات با هدیه به شهدای امنیت

به گزارش خبرنگار مهر؛ کرسی تلاوت از امروز تا پایان هفته هدیه به شهدای امنیت با حضور قاریان و اساتید قرآنی بین المللی برپا می‌شود.

تلاوت سعید پرویزی، قاری بین المللی کشورمان چهارشنبه 9 اسفندماه از ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد، امنیت پرواز برگزار می‌شود. این کرسی تلاوت ویژه یادبود شهدای اخیر امنیت پرواز با حضور مسئولان خواهد بود.

همچنین جلسه امروز شنبه 5 اسفندماه با تلاوت حاج محمدهادی صلحجو، قاری ممتاز کشورمان در مسجدالنبی (ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران برگزار می‌شود..

کرسی بعدی نفحات القرآن یکشنبه  6 اسفند ماه با تلاوت محمد کاظمی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر؛ شهرک دریا برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی‌ها، کرسی 217  نفحات القرآن با تلاوت جناب آقای حمید شیخ زاده، 7 اسفند ماه پس از نماز عشاء در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت219 نفحات القرآن با تلاوت قاسم رضیعی قاری بین‌المللی و علی دولت آبادی قاری نوجوان چهارشنبه 9 اسفند پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) واقع در نارمک، خ دردشت، خ بصائری برگزار می‌شود.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می گردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌شود. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می‌گردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می‌شود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می‌گردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.


9689966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است