فرهنگی‌هنری 11:41 - 01 آذر 1393
شهرری- ایرنا - فرماندار و مسوولان شهرستان قرچک همزمان با آغاز هفته بسیج صبح امروز/شنبه/ با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، 'علی صادقی ' فرماندار به همراه حجت الاسلام 'اسماعیلی' امام جمعه و برخی ازمسوولان دستگاههای اجرایی و ارگان ها شهرستان قرچک صبح امروز بمناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.



مسوولان ادارات، نهادها، سپاه و بسیجیان شهرستان قرچک در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.



فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه ادای احترام بمناسبت آغاز هفته بسیج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از وظایف اصلی بسیج حفظ جایگاه عظیم و رفیع افتخار آفرینان دفاع مقدس و حفظ حاکمیت افکار و فرهنگ بسیج در جامعه است.



علی صادقی اظهارداشت: عزت، اقتدار، آبرو و هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهیدان است.



وی یکی از ویژگی های مهم و بارز بسیجیان را صداقت و راستگویی دانست و تاکید کرد: بسیجیان باید داشتن ویژگی های اخلاقی مثبت و انجام اعمال حسنه و پسندیده را مد نظر قرار دهند.



وی تصریح کرد: اگر بسیج در سازمان ها تحرک و حضور لازم و کافی را نداشته باشد، کاری پیش نخواهد رفت؛ فرماندهان بسیج پایگاه ها در هفته دفاع مقدس باید با فضا سازی تبلیغی، کاری کنند که نسل جوان و نسل آینده بیش از پیش با فرهنگ والای ایثار و شهادت آشنا شوند.



صادقی یکی از وظایف اصلی بسیج را حفظ جایگاه عظیم و رفیع افتخار آفرینان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حاکمیت افکار و فرهنگ بسیج در جامعه بسیار با ارزش است که حفظ این فرهنگ در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک فضای ارزشی و معنوی باید بیشتر از سایر مکان ها مورد توجه قرار گیرد.



فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از الطاف الهی بود که بایستی آن را قدر دانسته و برای حفظ و اقتدار آن در تلاش باشیم.



صادقی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های وجودی حضرت امام که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرد ، امیدواری آن حضرت نسبت به الطاف الهی بود که خوشبختانه این الطاف شامل حال مردم این مرز و بوم شد.



وی بر ضرورت شناخت نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج آن در میان جوانان تأکید کرد و افزود: امید است همگی مسوولان و مردم ایران اسلامی به تبعیت از امام خمینی(ره) با قوت و قدرت کامل در مسیر اهداف و آرمان‏های آن پیر سفر کرده حرکت کنند.



687/1724

انتهای پیام /*


5238558
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است