استانی 22:52 - 05 تیر 1398

دانش آموزان براساس محدوده محل سکونت ثبت نام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، قربان طاشی عصر چهارشنبه در خصوص ثبت نام دانش آموزان در مدارس، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ ۲۵ خرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: افزایش ۱۲ هزار نفره جامعه دانش آموزی گلستان در سال تحصیلی جدید را شاهد خواهیم بود.

طاشی اضافه کرد: در این صورت تعداد کل دانش آموزان به ۳۵۹ هزار نفر خواهد رسید که در ۱۵ هزار و ۴۴۴ کلاس و در دو هزار ۶۴۲ آموزشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نرخ شهریه مدارس استان در سامانه تعیین شده است، از شکل گیری ستاد ثبت نام پروژه مهر در اداره کل، شهرستان و مدارس خبرداد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گلستان از اولیا خواست اگر هنگام ثبت نام با مشکلی روبرو شدند به کارشناس های دوره‌های تحصیلی در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

طاشی تصریح کرد: سیاست اداره کل آموزش و پرورش گلستان مانند سنوات پیش ثبت نام دانش آموز در محدوده جغرافیایی محل سکونت و بر طبق محدوده بندی است.

وی افزود: برای ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، متوسطه اول و دوم) مشکلی نداریم و در صورتی که به علت جابجایی محل سکونت خانواده ای تصمیم گرفت مدرسه فرزندش را تغییر دهد از نیمه مرداد به مدارس یا ادارات شهرستان مراجعه کند.

گفتنی است که طبق ماده ۱۱ قانون شوراها یکی از منابع مالی مدارس جذب کمک های مردمی است؛ طاشی در این مورد گفت: به مدیران مدارس توصیه می‌کنیم که کمک های مردمی را خارج از فصل ثبت‌نام دریافت نکرده و جز دریافت هزینه بیمه، کتاب هزینه دیگری اخذ نکنند.


10161374
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است